A PayPal már eddig is 30 milliárd dollárnyi hitelt adott ki, most saját bankkal gyorsítaná tovább a növekedést.
A Családok Otthonteremtési Kedvezménye 2016-os szabályai szerinti igényléseket, mely már a bevezetése előtt is rendkívüli érdeklődést váltott ki, február elejétől fogadja az UniCredit Bank.
Mind a támogatás, mind a 3 százalékos kamatozású hitel igényelhető a banknál, ahol felkészültek a nagyszámú kérelem befogadására. Az igen jelentős támogatást kínáló CSOK iránt kialakult fokozott figyelmet jól előre jelezte, hogy már a jogszabályi feltételek december végi megjelenését követően számos kérdéssel keresték meg a bankot a lehetőséggel kapcsolatban.Az első hét pedig igazolta a nagyszámú előzetes érdeklődés során gyűjtött tapasztalatokat: az új CSOK-ra első körben azok építenek terveket, akik már jelenleg is három gyermeket nevelnek. Ennek legfőbb oka, hogy a jogszabályi feltételek alapján ez a támogatás és hitelfelvételi lehetőség nekik lehet igazán előnyös, hiszen a legfontosabb feltétel az ő esetükben már teljesült. Mindazoknak, akik biztosan eleget tudnak majd tenni a három gyermek vállalásának 10 éven belül, nem kell ugyanis tartaniuk a szigorú visszafizetési kötelezettségtől, amit nem teljesítés estére köt ki a jogszabály.
Lényeges változás az érdeklődésben, hogy az új szabályok következményeként a kérdések a használtlakás-vásárlásáról vagy lakásbővítésről átterelődtek az új lakásokra mind a vásárlásra, mind építésre vonatkozóan. Az a kérdés azonban, hogy a támogatás beleszámít-e az önerőbe, szinte mindig elhangzik, ahogy természetesen az igen válasz is.
A bank szakértői úgy látják: a CSOK-nak köszönhetően az idén elsősorban a magánszemélyek családiház-építéseiben várható élénkülés. Ebben már 2015-ben növekedést tapasztaltak, aminek most az új szabályok további lendületet adhatnak. Ugyanakkor az értékesítés céljára épülő új lakások száma - a statisztikák tanúsága szerint - jelenleg még elég kevés, ami idén még szükségszerűen korlátokat szab az új lakások vásárlásával kapcsolatos terveknek és így a hitelfelvétel érdemi növekedésének is. Ugyanakkor a CSOK pezsdítő hatása révén ez a következő évekre áthúzódóan kedvezően változhat.
-
Változó karácsonyi kosár: spórolnak a magyarok, de a menüre nem sajnálják
Egy kutatás szerint továbbra is kiemelt fontosságú az ünnep, de sokan szűkebb kerettel gazdálkodnak, visszafogják az ajándékköltést, és a megfizethető meglepetések felé fordulnak.
-
Évente tízmilliárdokat lopnak el a csalók hazai bankszámlákról – Kiderült, ki a legkönnyebb célpont
Becslések szerint 2,6 millió magyar változtatott online vásárlási szokásain, miután átverték vagy csalás célpontja lett, 40%-uk emiatt kevesebbet vásárol a neten.
-
Állatorvosi rendelőből skálázható kkv – így épült fel a Petlegio tőkevonzó modellje
Nándorfi Zoltánt, a Petlegio vezetőjét és Bánfi Zoltánt, az MKIK Tőkealap-kezelő vezérigazgatóját kérdeztük.
-
Zsalutrend: számít a felhasznát anyagokba épített energia (x)
Fókuszban a karbonsemlegességhez hozzájáruló, csekély ökológiai lábnyommal rendelkező és igazolt adatokkal kínált építőanyagok. Ezek között rendhagyó egy 25 éves zsaluinnováció a Mevától.
-
Önálló digitális transzformációs terület a Rossmann-nál (x)
Dedikált csapattal indult el a digitális transzformáció a Rossmann Magyarországnál, az új, önálló területet Fürjes Ádám, a vállalat eddigi webshopvezetője irányítja.
-
A vásárlói élmény és az értékteremtés kéz a kézben jár az Ecofamily üzleteiben (x)
Az elmúlt években látványosan átalakultak a fogyasztói igények: a vásárlók ma már nem csupán termékeket keresnek, hanem olyan márkákat és üzleteket, amelyekkel azonosulni tudnak és amelyek valódi értéket képviselnek.








