Most bárki szomszédja lehet a miniszterelnöknek, ugyanis eladó egy 170 négyzetméter alapterületű ingatlan a Cinege úton.
Sok energiát használunk fel otthonaink fűtésére, melyek nagy általánosságban régen épültek, és rossz hatásfokkal fűthetőek. Nyílászárócserével, szigeteléssel 10-60 százalék közti energia-megtakarítás lenne elérhető- írja a Metropol.
A régimódi családi házakban jelenleg az energia fele az utcát fűti, a téli hónapok gázszámlája felújítást követően ennyivel kevesebb is lehetne. A nyílászárók vagy a szigetelés korszerűsítésével, 30 százalékos javulást lehet elérni. A tégla építésű társasházakban 15-25, a paneleknél 10-15 százaléknyi energia takarítható meg.
A beruházások ugyanakkor nem olcsóak: nyílászárócserére a 2011-es számítások szerint egy családi háznál milliós költségvetéssel, szigetelésre több százezer forinttal kell készülni, a fűtéskorszerűsítéskor pedig a kazáncserét érintő néhány százezer forinttól a teljes rendszer másfél milliós kiépítéséig terjed a paletta.
-
Évente tízmilliárdokat lopnak el a csalók hazai bankszámlákról – Kiderült, ki a legkönnyebb célpont
Becslések szerint 2,6 millió magyar változtatott online vásárlási szokásain, miután átverték vagy csalás célpontja lett, 40%-uk emiatt kevesebbet vásárol a neten.
-
Állatorvosi rendelőből skálázható kkv – így épült fel a Petlegio tőkevonzó modellje
Nándorfi Zoltánt, a Petlegio vezetőjét és Bánfi Zoltánt, az MKIK Tőkealap-kezelő vezérigazgatóját kérdeztük.
-
Zsalutrend: számít a felhasznát anyagokba épített energia (x)
Fókuszban a karbonsemlegességhez hozzájáruló, csekély ökológiai lábnyommal rendelkező és igazolt adatokkal kínált építőanyagok. Ezek között rendhagyó egy 25 éves zsaluinnováció a Mevától.
-
Önálló digitális transzformációs terület a Rossmann-nál (x)
Dedikált csapattal indult el a digitális transzformáció a Rossmann Magyarországnál, az új, önálló területet Fürjes Ádám, a vállalat eddigi webshopvezetője irányítja.
-
A vásárlói élmény és az értékteremtés kéz a kézben jár az Ecofamily üzleteiben (x)
Az elmúlt években látványosan átalakultak a fogyasztói igények: a vásárlók ma már nem csupán termékeket keresnek, hanem olyan márkákat és üzleteket, amelyekkel azonosulni tudnak és amelyek valódi értéket képviselnek.








