Várhatóan januárban jelennek meg a Nemzeti épület-korszerűsítési program pályázati kiírásai. Annyi már biztosan tudható, hogy program az anyagok és a gyártók terén is a minőséget részesíti előnyben - írja a Népszabadság.
A nemzeti program már az első évben százezer lakás felújításának támogatását ígéri. Az előkészítő munkába bevont egyik szakértő, Lestyán Mária a lapnak elmondta: az alapvető támogatási szempontok egyike az időállóság, vagyis az, hogy a pályázati pénzből megvalósuló munkálatok nyomán az épületek egy újabb életciklusra, vagyis ötven évre megfelelő állapotba kerüljenek.
A pályázati rendszer a minőségi anyagokat preferálja majd, a szakértő szerint így elejét veszik az értelmetlen spórolásnak, ami korábban több épület esetében oda vezetett, hogy a korszerűsítés után az épület állapota tűzvédelmi szempontból rosszabb lett, vagy nem érték el a várt fűtésienergia-megtakarítást.
-
Változó karácsonyi kosár: spórolnak a magyarok, de a menüre nem sajnálják
Egy kutatás szerint továbbra is kiemelt fontosságú az ünnep, de sokan szűkebb kerettel gazdálkodnak, visszafogják az ajándékköltést, és a megfizethető meglepetések felé fordulnak.
-
Évente tízmilliárdokat lopnak el a csalók hazai bankszámlákról – Kiderült, ki a legkönnyebb célpont
Becslések szerint 2,6 millió magyar változtatott online vásárlási szokásain, miután átverték vagy csalás célpontja lett, 40%-uk emiatt kevesebbet vásárol a neten.
-
Állatorvosi rendelőből skálázható kkv – így épült fel a Petlegio tőkevonzó modellje
Nándorfi Zoltánt, a Petlegio vezetőjét és Bánfi Zoltánt, az MKIK Tőkealap-kezelő vezérigazgatóját kérdeztük.
-
Zsalutrend: számít a felhasznát anyagokba épített energia (x)
Fókuszban a karbonsemlegességhez hozzájáruló, csekély ökológiai lábnyommal rendelkező és igazolt adatokkal kínált építőanyagok. Ezek között rendhagyó egy 25 éves zsaluinnováció a Mevától.
-
Önálló digitális transzformációs terület a Rossmann-nál (x)
Dedikált csapattal indult el a digitális transzformáció a Rossmann Magyarországnál, az új, önálló területet Fürjes Ádám, a vállalat eddigi webshopvezetője irányítja.
-
A vásárlói élmény és az értékteremtés kéz a kézben jár az Ecofamily üzleteiben (x)
Az elmúlt években látványosan átalakultak a fogyasztói igények: a vásárlók ma már nem csupán termékeket keresnek, hanem olyan márkákat és üzleteket, amelyekkel azonosulni tudnak és amelyek valódi értéket képviselnek.








