Így lehet jellemezni azt az új szigetelőanyagot, amelyet 5 év kutató-fejlesztő munkának az eredménye. Az új kötőanyag technológia javítja az üveg- és kőzetgyapot szigetelőanyagok környezetvédelmi tulajdonságait, miközben rendelkezik a korábbi szigetelőanyagokra jellemző magas hő- és hangszigetelő, jó páraáteresztő és tűzálló képességgel. Forrás: ingatlanmagazin.com
Akarjuk vagy sem: szigetelni muszáj
A magyar háztartások kétszer annyi energiát veszítenek el a falakon keresztül, mint például a svéd otthonok, melyeknek a zord éghajlat miatt két és félszer vastagabb a szigetelésük, mint idehaza.

A svédeknél viszont a falvastagság miatt a fűtésszámla mintegy 35 %-kal alacsonyabb, mint egy átlagos magyar családnál.
-
Változó karácsonyi kosár: spórolnak a magyarok, de a menüre nem sajnálják
Egy kutatás szerint továbbra is kiemelt fontosságú az ünnep, de sokan szűkebb kerettel gazdálkodnak, visszafogják az ajándékköltést, és a megfizethető meglepetések felé fordulnak.
-
Évente tízmilliárdokat lopnak el a csalók hazai bankszámlákról – Kiderült, ki a legkönnyebb célpont
Becslések szerint 2,6 millió magyar változtatott online vásárlási szokásain, miután átverték vagy csalás célpontja lett, 40%-uk emiatt kevesebbet vásárol a neten.
-
Állatorvosi rendelőből skálázható kkv – így épült fel a Petlegio tőkevonzó modellje
Nándorfi Zoltánt, a Petlegio vezetőjét és Bánfi Zoltánt, az MKIK Tőkealap-kezelő vezérigazgatóját kérdeztük.
-
Zsalutrend: számít a felhasznát anyagokba épített energia (x)
Fókuszban a karbonsemlegességhez hozzájáruló, csekély ökológiai lábnyommal rendelkező és igazolt adatokkal kínált építőanyagok. Ezek között rendhagyó egy 25 éves zsaluinnováció a Mevától.
-
Önálló digitális transzformációs terület a Rossmann-nál (x)
Dedikált csapattal indult el a digitális transzformáció a Rossmann Magyarországnál, az új, önálló területet Fürjes Ádám, a vállalat eddigi webshopvezetője irányítja.
-
A vásárlói élmény és az értékteremtés kéz a kézben jár az Ecofamily üzleteiben (x)
Az elmúlt években látványosan átalakultak a fogyasztói igények: a vásárlók ma már nem csupán termékeket keresnek, hanem olyan márkákat és üzleteket, amelyekkel azonosulni tudnak és amelyek valódi értéket képviselnek.








