Több éves, folyamatos hálózatfejlesztés után Tatabányán nyitotta meg 100-adik, teljes körű szolgáltatást kínáló irodáját a Duna House, Magyarország legnagyobb ingatlanközvetítő-franchise hálózata. A DH tapasztalatai szerint egyre többen keresnek lakást a környéken - különösen a keleti országrészből, hiszen a régió számos munkalehetőséget kínál.
Örömömre szolgál, hogy a térségben új megélhetési lehetőségek jöttek létre - mondta az eseményt megnyitó beszédében Dr. Völner Pál, a Komárom-Esztergom megyei közgyűlés elnöke, aki pozitívan értékelte azt is, hogy a helyi ingatlanpiacon az új iroda megnyitásával erősödött a versenyszellem.
Mehrli Péter, a Magyar Ingatlanszövetség elnöke elismerését fejezte ki azzal kapcsolatban, hogy a Duna House nyitotta meg az országban - a hazai közvetítőhálózatok között - elsőként 100. franchise irodáját. "Sokáig kóstolgattuk egymást, mit tudnánk nyújtani a másiknak, ám ahogy a Duna House belépett a Magyar Ingatlanszövetségbe, máris megnyerte az "Év Ingatlanosa" díjat, ami méltó elismerése az elmúlt időszak teljesítményének" - tette hozzá a MAISZ elnöke.
A Superbrands díjat kapott Duna House Magyarországon az egyik leggyorsabb fejlődéssel és az egyik legbiztosabb háttérrel büszkélkedhet az ingatlanpiacon, a rendszer 3 irodával indult, napjainkban azonban a központi iroda mellett jelenleg már országosan 100 franchise irodában, közel 900 értékesítő dolgozik azon, hogy a Duna House Ügyfelei a legprofesszionálisabb kiszolgálásban részesüljenek és elégedetten távozzanak vagy térjenek vissza - mondta Szalay Kinga, a Duna House franchise-igazgatója.
A tatabányai ingatlanpiac az utóbbi időben felpezsdült, hiszen - dacára a hazai munkavállalók alacsony mobilitási hajlandóságáról szóló felméréseknek - számos, főleg Kelet-Magyarországról érkező munkavállaló érdeklődik lakásvásárlás, vagy albérlet iránt a városban, ahol a lakásárak 6 millió forinttól kezdődnek, amely összegért elsősorban panellakásokat lehet vásárolni. A jellemző négyzetméterárak 120-200.000 forint között alakulnak, ami lényegesen alacsonyabb árszintet jelent a fővárosi, vagy akár más vidéki nagyvárosok átlagánál.
A Duna House fejlődésének évei alatt erőteljesen megváltozott a hazai ingatlanpiac - a 2000-es évek elejétől eltérően ma már szinte minden szegmensben kínálati piacról beszélhetünk, a vásárlók számos eladó lakás közül válogathatnak. Jelentősen növekedett az ingatlanközvetítőkön keresztül végzett tranzakciók száma, miközben az utóbbi 1-2 évben maga a piac meglehetősen stagnáló képet mutatott - vagyis egyre több Ügyfél bízik a közvetítőhálózatokban.
NULLA FORINTOS SZÁMLAVEZETÉS? LEHETSÉGES! MEGÉRI VÁLTANI!
Nem csak jól hangzó reklámszöveg ma már az ingyenes számlavezetés. A Pénzcentrum számlacsomag kalkulátorában ugyanis több olyan konstrukciót is találhatunk, amelyek esetében az alapdíj, és a fontosabb szolgáltatások is ingyenesek lehetnek. Nemrég három pénzintézet is komoly akciókat hirdetett, így jelenleg a CIB Bank, a Raiffeisen Bank, valamint az UniCredit Bank konstrukcióival is tízezreket spórolhatnak az ügyfelek. Nézz szét a friss számlacsomagok között, és válts pénzintézetet percek alatt az otthonodból. (x)
A Duna House nagy szerepet töltött be abban - egyes versenytársakkal közösen - hogy a hazai ingatlanpiaci kultúra jelentősen tisztuljon, és az Ügyfelek minőségi és professzionális szolgáltatásokkal találkozhassanak. Ennek keretében hálózat folyamatosan innovatív új szolgáltatásokat vezet be a piacra, ilyen például az Értékesítési Garancia, mely az eladók számára igen előnyös lehetőség, valamint számos, az Ügyfeleknek kedvező ajánlatokat dolgoz ki, mint például a meghatározott feltételek mellett igénybevehető, ingyenes lakásbiztosítás, bútor és háztartási eszköz-vásárlási kedvezmények.
A cégcsoport kiemelt figyelmet fordít Ügyfelei elégedettségére, a magas színvonalú és professzionális képzésre, valamint a minél szélesebb körű, minden igényt kielégítő kínálat biztosítására. A Duna House kedvező jutalékrendszerének köszönhetően biztos megélhetést és karriert kínál. Ebben alapvető szerepet játszik az értékesítők bevonásával közösen kidolgozott, motiváció alapú karrierprogram, mely az egész országban elérhető, és kiemelt előrelépési lehetőségeket kínál valamennyi Duna House-os számára.
-
Ez a cég ott lát lehetőséget, ahonnan más menekül: bevásárolták magukat egy borsodi zsákfalu baromfifeldolgozójába
A Pi-Pi Kft. a Demján Sándor Tőkeprogram segítségével korszerűsíti az üzemet.
-
Elektromos 4x4 városban, országúton, terepen: hol jön ki az előnye?
Mit is nyújt a négykerék-hajtás a mindennapokban az autósok számára?
-
Változó karácsonyi kosár: spórolnak a magyarok, de a menüre nem sajnálják
Egy kutatás szerint továbbra is kiemelt fontosságú az ünnep, de sokan szűkebb kerettel gazdálkodnak, visszafogják az ajándékköltést, és a megfizethető meglepetések felé fordulnak.
-
Évente tízmilliárdokat lopnak el a csalók hazai bankszámlákról – Kiderült, ki a legkönnyebb célpont
Becslések szerint 2,6 millió magyar változtatott online vásárlási szokásain, miután átverték vagy csalás célpontja lett, 40%-uk emiatt kevesebbet vásárol a neten.
-
Zsalutrend: számít a felhasznát anyagokba épített energia (x)
Fókuszban a karbonsemlegességhez hozzájáruló, csekély ökológiai lábnyommal rendelkező és igazolt adatokkal kínált építőanyagok. Ezek között rendhagyó egy 25 éves zsaluinnováció a Mevától.
-
Önálló digitális transzformációs terület a Rossmann-nál (x)
Dedikált csapattal indult el a digitális transzformáció a Rossmann Magyarországnál, az új, önálló területet Fürjes Ádám, a vállalat eddigi webshopvezetője irányítja.
-
A vásárlói élmény és az értékteremtés kéz a kézben jár az Ecofamily üzleteiben (x)
Az elmúlt években látványosan átalakultak a fogyasztói igények: a vásárlók ma már nem csupán termékeket keresnek, hanem olyan márkákat és üzleteket, amelyekkel azonosulni tudnak és amelyek valódi értéket képviselnek.








