Óriási leállást jelentettek be az államigazgatásban: erről mindenki tudjon, aki ügyeket akar intézni
Az év végi időszakban szűkített nyitvatartással és korlátozott ügyintézési lehetőséggel működnek a kormányablakok és kormányhivatalok.
Július 1.-től ismét számítani lehet a távfűtés árának emelkedésére, ekkora fog érződni ugyanis a gázáremelés hatása ezen a területen is. Mivel a budapesti távfűtéses lakások közel 90 százaléka a 35-65 százalékos megosztást választotta, vagyis 35 százalék az alapdíj, és 65 százalék a hődíj, 1 százalékos gázáremelés 0,65 százalékos díjemelkedést jelent a másik oldalon - írja a Napi Gazdaság.
A Magyar Energia Hivatal szerint júliustól 12,5 százlékos gáráremelés lenne indokolt a lakosság esetén, az ipari felhasználóknál pedig 8 százalékos. Amennyiben ezt jóváhagyják, akkor az ipari felhasználók áremelkedése a távfűtésben 5 százalék növekedést fog eredményezni, és még nem is volt szó a villamos energia árának emelkedéséről.
A Főtáv szóvivője szerint bár még nem lehet tudni, hogy pontosan mekkora emelés lesz a gáz esetében júliusban, az biztos, hogy augusztustól ez már látszani fog a távhő árában is, ami a szeptemberi számlákban jelenik meg először.
A távhő árának emelkedése idén már tapasztalható volt, de ha azt vesszük figyelembe, hogy a tavalyi év során összesen 42 százalékos volt a növekedés a fűtési szezonban, akkor még további drágulásra is lehet számítani...
Az év végi időszakban szűkített nyitvatartással és korlátozott ügyintézési lehetőséggel működnek a kormányablakok és kormányhivatalok.
Az ünnepi készülődés mindenkitől sok energiát és alapos tervezést igényel, ezért a Lidl célja, hogy az idei karácsonyi bevásárlást a vásárlók egyszerűen és egy helyen intézhessék.
Európa sípályáin nagyjából minden tizedik síelő szenved kisebb-nagyobb balesetet egy-egy szezonban.
A Pi-Pi Kft. a Demján Sándor Tőkeprogram segítségével korszerűsíti az üzemet.
Mit is nyújt a négykerék-hajtás a mindennapokban az autósok számára?
Egy kutatás szerint továbbra is kiemelt fontosságú az ünnep, de sokan szűkebb kerettel gazdálkodnak, visszafogják az ajándékköltést, és a megfizethető meglepetések felé fordulnak.
Becslések szerint 2,6 millió magyar változtatott online vásárlási szokásain, miután átverték vagy csalás célpontja lett, 40%-uk emiatt kevesebbet vásárol a neten.
Fókuszban a karbonsemlegességhez hozzájáruló, csekély ökológiai lábnyommal rendelkező és igazolt adatokkal kínált építőanyagok. Ezek között rendhagyó egy 25 éves zsaluinnováció a Mevától.
Dedikált csapattal indult el a digitális transzformáció a Rossmann Magyarországnál, az új, önálló területet Fürjes Ádám, a vállalat eddigi webshopvezetője irányítja.
Az elmúlt években látványosan átalakultak a fogyasztói igények: a vásárlók ma már nem csupán termékeket keresnek, hanem olyan márkákat és üzleteket, amelyekkel azonosulni tudnak és amelyek valódi értéket képviselnek.


