A spanyol ingatlanpiacon vitathatatlanul mérséklődik az áremelkedés mértéke, így mára számos befektetési céllal vásárló úgy döntött, hogy máshova viszi a pénzét - írja a Világgazdaság.
Az idén február-márciusban a 2004-es tavaszhoz képest - amikor 16-17%-os volt a drágulás éves üteme - a harmadára esett vissza ez a mutató és az év végére várhatóan 3-4%-ra csökken.
A kilencvenes évek második felétől sok magyar próbált szerencsét a spanyol ingatlanpiacon, mivel a 10%-os önerőszükséglet mellé 2-3%-os kamatra lehetett hitelt kapni, az éves értéknövekedési ütem pedig 10% fölé kúszott fel.
Az elmúlt 2-3 esztendőben már látszott a lecsengés, így egyre több magyar befektető igyekezett megválni spanyol ingatlanjától és inkább a feltörekvő országok felé fordult. Azok, akik az ingatlan megtartása mellett döntöttek, elsősorban üdülési céllal tették ezt.
-
Ez a cég ott lát lehetőséget, ahonnan más menekül: bevásárolták magukat egy borsodi zsákfalu baromfifeldolgozójába
A Pi-Pi Kft. a Demján Sándor Tőkeprogram segítségével korszerűsíti az üzemet.
-
Elektromos 4x4 városban, országúton, terepen: hol jön ki az előnye?
Mit is nyújt a négykerék-hajtás a mindennapokban az autósok számára?
-
Változó karácsonyi kosár: spórolnak a magyarok, de a menüre nem sajnálják
Egy kutatás szerint továbbra is kiemelt fontosságú az ünnep, de sokan szűkebb kerettel gazdálkodnak, visszafogják az ajándékköltést, és a megfizethető meglepetések felé fordulnak.
-
Évente tízmilliárdokat lopnak el a csalók hazai bankszámlákról – Kiderült, ki a legkönnyebb célpont
Becslések szerint 2,6 millió magyar változtatott online vásárlási szokásain, miután átverték vagy csalás célpontja lett, 40%-uk emiatt kevesebbet vásárol a neten.
-
Zsalutrend: számít a felhasznát anyagokba épített energia (x)
Fókuszban a karbonsemlegességhez hozzájáruló, csekély ökológiai lábnyommal rendelkező és igazolt adatokkal kínált építőanyagok. Ezek között rendhagyó egy 25 éves zsaluinnováció a Mevától.
-
Önálló digitális transzformációs terület a Rossmann-nál (x)
Dedikált csapattal indult el a digitális transzformáció a Rossmann Magyarországnál, az új, önálló területet Fürjes Ádám, a vállalat eddigi webshopvezetője irányítja.
-
A vásárlói élmény és az értékteremtés kéz a kézben jár az Ecofamily üzleteiben (x)
Az elmúlt években látványosan átalakultak a fogyasztói igények: a vásárlók ma már nem csupán termékeket keresnek, hanem olyan márkákat és üzleteket, amelyekkel azonosulni tudnak és amelyek valódi értéket képviselnek.








