Az elmúlt 8-10 évben mintegy 1,800-2,000 magyar vásárolt külföldi ingatlant, többségük befektetési céllal. A legtöbben a mediterrán térséget részesítik előnyben, a kilencvenes évek legvégén elsősorban Spanyolországot rohanták meg.
Az elmúlt 8-10 évben mintegy 1,800-2,000 magyar vásárolt külföldi ingatlant, többségük befektetési céllal. A legtöbben a mediterrán térséget részesítik előnyben, a kilencvenes évek legvégén elsősorban Spanyolországot rohanták meg - írja a Világgazdaság.
Az Otthon Centrum Holiday ügyfélkörén belül az tapasztalható, hogy a horvát ingatlanok iránt érdeklődők többsége a 100-150 ezer eurós nyaralókat, vagy apartmanokat keresi, ám ezek közül sem feltétlenül az új építésűek jöhetnek szóba.
A horvát piacon meghatározó tényező, hogy egyszerre kell kifizetni a vételárat, a befektetők pedig nem számolhatnak visszabérlési garanciával, mint péládul Spanyolországban, vagy az egyre népszerűbbé váló Bulgáriában.
Bulgária abból a szempontból is népszerűbb lehet Horvátországnál, hogy a sok nyugati ingatlanfejlesztő viszi a a standard eljárásokat, így nem kell őket ellenőrizni. A Várna és Burgasz közötti tengerparti új építkezéseken 60-70 ezer eurótól már 40-50 négyzetméteres apartmant lehet vásárolni, melyekhez az átlátható pénzügyi konstrukciók mellett visszabérlési garanciát is kínálnak.
-
Ez a cég ott lát lehetőséget, ahonnan más menekül: bevásárolták magukat egy borsodi zsákfalu baromfifeldolgozójába
A Pi-Pi Kft. a Demján Sándor Tőkeprogram segítségével korszerűsíti az üzemet.
-
Elektromos 4x4 városban, országúton, terepen: hol jön ki az előnye?
Mit is nyújt a négykerék-hajtás a mindennapokban az autósok számára?
-
Változó karácsonyi kosár: spórolnak a magyarok, de a menüre nem sajnálják
Egy kutatás szerint továbbra is kiemelt fontosságú az ünnep, de sokan szűkebb kerettel gazdálkodnak, visszafogják az ajándékköltést, és a megfizethető meglepetések felé fordulnak.
-
Évente tízmilliárdokat lopnak el a csalók hazai bankszámlákról – Kiderült, ki a legkönnyebb célpont
Becslések szerint 2,6 millió magyar változtatott online vásárlási szokásain, miután átverték vagy csalás célpontja lett, 40%-uk emiatt kevesebbet vásárol a neten.
-
Zsalutrend: számít a felhasznát anyagokba épített energia (x)
Fókuszban a karbonsemlegességhez hozzájáruló, csekély ökológiai lábnyommal rendelkező és igazolt adatokkal kínált építőanyagok. Ezek között rendhagyó egy 25 éves zsaluinnováció a Mevától.
-
Önálló digitális transzformációs terület a Rossmann-nál (x)
Dedikált csapattal indult el a digitális transzformáció a Rossmann Magyarországnál, az új, önálló területet Fürjes Ádám, a vállalat eddigi webshopvezetője irányítja.
-
A vásárlói élmény és az értékteremtés kéz a kézben jár az Ecofamily üzleteiben (x)
Az elmúlt években látványosan átalakultak a fogyasztói igények: a vásárlók ma már nem csupán termékeket keresnek, hanem olyan márkákat és üzleteket, amelyekkel azonosulni tudnak és amelyek valódi értéket képviselnek.








