Az Európai Unióhoz 2007. január elsejével csatlakozó Bulgária pénzpiacán tevékenykedő kereskedelmi bankok többsége, a hagyományos banki szolgáltatások mellett, az ingatlanpiacra való belépést tervezgeti.
A keleti országban működő pénzintézeteknek 16 százalékának már működik leányvállalat az ingatlanszektorban, 10 százalékuk pedig most tervezi a piacra lépést. A Raiffeisen Bank romániai leányintézménye a közelmúltban hozta létre a Raiffeisen Real Estates Kft-t., amely ingatlanközvetítéssel, piaci elemzések készítésével, értékeléssel és adásvételi ügyletek lebonyolításával foglalkozik majd.
A bolgár Raiffeisen Bank egyébként is élen jár a beruházások finanszírozásában, akár kereskedelmi és akár magáncélú ingatlanokról legyen szó. A pénzintézet igazgatója szerint ebből logikusan következett a közvetítői szolgáltatások nyújtásának megkezdése, amellyel kiegészül a termékpaletta és a szolgáltatás komplexé válik.
A Bolgár DSK Bank ügyvezetője szerint további előnyt jelent az, hogy ilyen formában a bank saját tulajdonában lévő ingatlanok kezelése is egyszerűbbé válik, miközben a pénzintézet által nyújtott lakáshitelek elbírálata is egyszerűbbé és biztonságosabbá válik.
-
Évente tízmilliárdokat lopnak el a csalók hazai bankszámlákról – Kiderült, ki a legkönnyebb célpont
Becslések szerint 2,6 millió magyar változtatott online vásárlási szokásain, miután átverték vagy csalás célpontja lett, 40%-uk emiatt kevesebbet vásárol a neten.
-
Állatorvosi rendelőből skálázható kkv – így épült fel a Petlegio tőkevonzó modellje
Nándorfi Zoltánt, a Petlegio vezetőjét és Bánfi Zoltánt, az MKIK Tőkealap-kezelő vezérigazgatóját kérdeztük.
-
Zsalutrend: számít a felhasznát anyagokba épített energia (x)
Fókuszban a karbonsemlegességhez hozzájáruló, csekély ökológiai lábnyommal rendelkező és igazolt adatokkal kínált építőanyagok. Ezek között rendhagyó egy 25 éves zsaluinnováció a Mevától.
-
Önálló digitális transzformációs terület a Rossmann-nál (x)
Dedikált csapattal indult el a digitális transzformáció a Rossmann Magyarországnál, az új, önálló területet Fürjes Ádám, a vállalat eddigi webshopvezetője irányítja.
-
A vásárlói élmény és az értékteremtés kéz a kézben jár az Ecofamily üzleteiben (x)
Az elmúlt években látványosan átalakultak a fogyasztói igények: a vásárlók ma már nem csupán termékeket keresnek, hanem olyan márkákat és üzleteket, amelyekkel azonosulni tudnak és amelyek valódi értéket képviselnek.








