Az elmúlt években dinamikusan fejlődő magyarországi készházágazat 2006-ban sem zár rossz évet, a jövőt illetően azonban megoszlik a szakma véleménye.
Az elmúlt években dinamikusan fejlődő magyarországi készházágazat 2006-ban sem zár rossz évet, a jövőt illetően azonban megoszlik a szakma véleménye - írja a Világgazdaság.
A hazai készházépítés egyelőre az európai középmezőnyben helyezkedik el. Hazánkban tavaly az elkészült házak 11 százaléka készült ezzel a technológiával. Ez elmarad a nyugat-európai arányoktól, de a kelet-közép-európai régióban kimagaslónak számít.
Európában is a hazai trend érvényesül: egyre kevesebb ház épül, de a készházak aránya folyamatosan növekszik.
Hazai szakértők egy része, a piac jelentős, 15-20 százalékos szűkülésével számol. S az ágazat speciális problémájának tartják, hogy míg egy készház három hónap alatt készül el, addig a hozzájuk kapcsolódó hitelkérelmek elbírálása és a pénz folyósítása sokszor több időt vesz igénybe.
-
Ez a cég ott lát lehetőséget, ahonnan más menekül: bevásárolták magukat egy borsodi zsákfalu baromfifeldolgozójába
A Pi-Pi Kft. a Demján Sándor Tőkeprogram segítségével korszerűsíti az üzemet.
-
Elektromos 4x4 városban, országúton, terepen: hol jön ki az előnye?
Mit is nyújt a négykerék-hajtás a mindennapokban az autósok számára?
-
Változó karácsonyi kosár: spórolnak a magyarok, de a menüre nem sajnálják
Egy kutatás szerint továbbra is kiemelt fontosságú az ünnep, de sokan szűkebb kerettel gazdálkodnak, visszafogják az ajándékköltést, és a megfizethető meglepetések felé fordulnak.
-
Évente tízmilliárdokat lopnak el a csalók hazai bankszámlákról – Kiderült, ki a legkönnyebb célpont
Becslések szerint 2,6 millió magyar változtatott online vásárlási szokásain, miután átverték vagy csalás célpontja lett, 40%-uk emiatt kevesebbet vásárol a neten.
-
Zsalutrend: számít a felhasznát anyagokba épített energia (x)
Fókuszban a karbonsemlegességhez hozzájáruló, csekély ökológiai lábnyommal rendelkező és igazolt adatokkal kínált építőanyagok. Ezek között rendhagyó egy 25 éves zsaluinnováció a Mevától.
-
Önálló digitális transzformációs terület a Rossmann-nál (x)
Dedikált csapattal indult el a digitális transzformáció a Rossmann Magyarországnál, az új, önálló területet Fürjes Ádám, a vállalat eddigi webshopvezetője irányítja.
-
A vásárlói élmény és az értékteremtés kéz a kézben jár az Ecofamily üzleteiben (x)
Az elmúlt években látványosan átalakultak a fogyasztói igények: a vásárlók ma már nem csupán termékeket keresnek, hanem olyan márkákat és üzleteket, amelyekkel azonosulni tudnak és amelyek valódi értéket képviselnek.








