A magyar vevők körében egyre népszerűbbek a lakásvásárok, ahol egy helyen összehasonlítható kínálat segíti a döntéshozatalt. A kiállítók beszámolói szerint minden vásár után több száz adásvételi szerződést írnak alá.
A magyar vevők körében egyre népszerűbbek a lakásvásárok, ahol egy helyen összehasonlítható kínálat segíti a döntéshozatalt. A kiállítók beszámolói szerint minden vásár után több száz adásvételi szerződést írnak alá - írja a Népszabadság.
A SYMA Csarnokban ma kezdődik a 9. Budapesti Lakásvásár, melyre 15 ezer látogatót várnak, azaz legalább annyit, ahányan a tavaszin voltak. A rendezvényen a kiállítók autósorsolással, ajándék konyhabútorral, a költöztetési költségek átvállalásával csábítják a lehetséges vevőket, míg a bankok akciós hiteleiket ajánlják.
Két hete rendezték meg először a Lakásbörzét, mely ingyenességével próbálta meg lefőzni vetélytársát, ahova belépőt kell váltaniuk az érdeklődőknek. A szervezők beszámolója szerint körülbelül 10 ezren mentek el a börzére a Lurdy Házba.

Kiadták a riasztást, egyre durvul a kánikula Magyarországon: rettentő meleg lesz ezekben a megyékben
Szinte az egész országra másodfokú, narancs riasztást adtak ki a várható hőség miatt a következő napokra vonatkozóan.
"Gyakori tévhit, hogy fenntarthatóan élni drága. (...) Pedig a fenntarthatóság sokkal gazdaságosabb" - Hegedűs Kristóf.
Egy fiatal közgazdász házaspár miért dönt úgy, hogy a budapesti életet hátrahagyva a Mátrába költözik, és megment egy 3,2 hektáros, kivágásra ítélt gyümölcsöskertet?
A környezettudatos, fenntartható életmód kialakítása mindannyiunk közös érdeke.
Anita a kislányának keresett használt télikabátot az online piacon, de a hatalmas kínálat ellenére sem találta meg, amit keresett. Így született meg a Ruhacsúszda ötlete.
-
Vállalkozói álmok: egyre több magyar fiatal vált alkalmazotti létből saját üzletre
OTP Junior Piacralépők: tíz fiatal vállalkozó versenyez 10 millió forintos fejlesztési támogatásért.
-
Brutális hiba, ha egy munkáltató csak a fizetéssel akarja megtartani a dolgozóit: ez ma már kevés
Berta Pétert, a WHC Csoport ügyvezetőjét kérdeztük.
-
Közel 170 háztartási és higiéniai termék lesz olcsóbb ezekben az üzletekben
A PENNY Magyarország által bevezetett árcsökkentés a diszkontlánc vegyi áru választékának csaknem felét érinti.
-
A kozmetikai márkák sikere már nem csak a boltok polcain dől el (+Videó)
A Rossmann Beauty Expo-ra idén több mint 5500-an látogattak el.


