Növekvő forgalomban emelkedett a Budapesti Értéktőzsde (BÉT) részvényindexe a héten.
Július végi kézbesítési időpontot jelentettek be, ám ezt visszavonták: ősz előtt most úgy áll a dolog, hogy nem kezdik meg a kézbesítést.
Tegnap délután még azt közölte a kormányzat, hogy a nyugdíjasoknak járó 30 ezer forintos utalványt műr július 29-től postázhatják, ám a kabinet később korrigált, és visszatértek az eredetileg meghidetett őszi időponthoz. Abban ugyanakkor nincs változás, hogy az utalványokat az év végéig minden jogosult megkapja.
Korábban már írtunk arról, hogy a kormány egyszeri, 30 ezer forintos utalványt ad majd a nyugdíjasoknak, amit élelmiszervásárlásra használhatnak fel. Fontos tudnivaló az is, hogy csak hideg élelmiszer vásárlására lehet majd felhasználni, papíralapú fizetőeszköz lesz, amelyet címletértéken kell elfogadni, valamint nem váltható készpénzre, nem örökölhető, és nem számít jövedelemnek.
A nyugdíjasoknak nyújtandó utalvánnyal kapcsolatban felmerült az az aggály, hogy jelentős terhet ró majd az idei költségvetésre. A Pénzcentrum néhány hete, a bejelentéskor szakértőket kérdezett a témában, a cikket itt olvashatod el újra:
-
Évente tízmilliárdokat lopnak el a csalók hazai bankszámlákról – Kiderült, ki a legkönnyebb célpont
Becslések szerint 2,6 millió magyar változtatott online vásárlási szokásain, miután átverték vagy csalás célpontja lett, 40%-uk emiatt kevesebbet vásárol a neten.
-
Állatorvosi rendelőből skálázható kkv – így épült fel a Petlegio tőkevonzó modellje
Nándorfi Zoltánt, a Petlegio vezetőjét és Bánfi Zoltánt, az MKIK Tőkealap-kezelő vezérigazgatóját kérdeztük.
-
Zsalutrend: számít a felhasznát anyagokba épített energia (x)
Fókuszban a karbonsemlegességhez hozzájáruló, csekély ökológiai lábnyommal rendelkező és igazolt adatokkal kínált építőanyagok. Ezek között rendhagyó egy 25 éves zsaluinnováció a Mevától.
-
Önálló digitális transzformációs terület a Rossmann-nál (x)
Dedikált csapattal indult el a digitális transzformáció a Rossmann Magyarországnál, az új, önálló területet Fürjes Ádám, a vállalat eddigi webshopvezetője irányítja.
-
A vásárlói élmény és az értékteremtés kéz a kézben jár az Ecofamily üzleteiben (x)
Az elmúlt években látványosan átalakultak a fogyasztói igények: a vásárlók ma már nem csupán termékeket keresnek, hanem olyan márkákat és üzleteket, amelyekkel azonosulni tudnak és amelyek valódi értéket képviselnek.








