Kevesen vannak tisztában azzal, hogy a véletlenül rossz üzemanyaggal feltankolt autó meghibásodására csak a Casco biztosítás nyújt fedezetet.
12 milliárd forintot tettünk félre nyugdíjbiztosítási termékekkel az év első felében, ami megközelíti az előző, teljes éves befizetéseket - írja a Világgazdaság.
12 milliárd forintnyi díjbevételt produkáltak az adókedvezmény mellett kínált nyugdíjbiztosításokból a hazai biztosítók az első fél évben, így már csaknem sikerült hozniuk a tavalyi, teljes évi, 12,7 milliárdos mennyiséget - derül ki a Magyar Biztosítók Szövetsége (Mabisz) adataiból. A magyarok 62 százaléka egyébként az öt legnagyobb biztosító egyikét választja. Az első félév adatai alapján a Generali a piacvezető, 14,78 százalékos, díjbevétel szerinti piaci részesedéssel, míg rögtön a nyomában van az NN 14,25 százalékkal. Őket sorrendben az Allianz, az Aegon és az Uniqa követte.
A rendszeres díjfizetés miatt egyébként ez a szám várhatóan a második félévben meg fog ugarani és később is növekedés várható ebben a magtakarítási kategóriában.
-
Változó karácsonyi kosár: spórolnak a magyarok, de a menüre nem sajnálják
Egy kutatás szerint továbbra is kiemelt fontosságú az ünnep, de sokan szűkebb kerettel gazdálkodnak, visszafogják az ajándékköltést, és a megfizethető meglepetések felé fordulnak.
-
Évente tízmilliárdokat lopnak el a csalók hazai bankszámlákról – Kiderült, ki a legkönnyebb célpont
Becslések szerint 2,6 millió magyar változtatott online vásárlási szokásain, miután átverték vagy csalás célpontja lett, 40%-uk emiatt kevesebbet vásárol a neten.
-
Állatorvosi rendelőből skálázható kkv – így épült fel a Petlegio tőkevonzó modellje
Nándorfi Zoltánt, a Petlegio vezetőjét és Bánfi Zoltánt, az MKIK Tőkealap-kezelő vezérigazgatóját kérdeztük.
-
Zsalutrend: számít a felhasznát anyagokba épített energia (x)
Fókuszban a karbonsemlegességhez hozzájáruló, csekély ökológiai lábnyommal rendelkező és igazolt adatokkal kínált építőanyagok. Ezek között rendhagyó egy 25 éves zsaluinnováció a Mevától.
-
Önálló digitális transzformációs terület a Rossmann-nál (x)
Dedikált csapattal indult el a digitális transzformáció a Rossmann Magyarországnál, az új, önálló területet Fürjes Ádám, a vállalat eddigi webshopvezetője irányítja.
-
A vásárlói élmény és az értékteremtés kéz a kézben jár az Ecofamily üzleteiben (x)
Az elmúlt években látványosan átalakultak a fogyasztói igények: a vásárlók ma már nem csupán termékeket keresnek, hanem olyan márkákat és üzleteket, amelyekkel azonosulni tudnak és amelyek valódi értéket képviselnek.








