Az éjszakai leállás nemcsak a weboldalakat, hanem az SMS-es fogadást és a mobilappokat is érinti.
A felhasználók a mai naptól gyorsan és könnyen küldhetnek kisebb-nagyobb összegeket egymásnak a Viber alkalmazáson belül elérhető, magyar fejlesztésű szolgáltatás segítségével. A Moneytou-t a világon elsőként a hazai felhasználók próbálhatják ki bankkártyájuk regisztrálásával, így később mindössze néhány érintéssel küldhetnek egymásnak pénzt telefonjuk segítségével.
A Mastercard Send technológiáján alapuló szolgáltatást még októberben jelentette be a Mastercard és a Viber. A NeoPay fejlesztését a GB&Partners befektetői csoport is támogatta, így elérhetővé téve a további bővülést. A szolgáltatás pénzügyi és technológiai hátterét a Libra Internet Bank és a Wirecard biztosítja.
A Moneytou a következő napokban fokozatosan, valamennyi magyar felhasználó számára elérhetővé válik, és a tervek szerint a közeljövőben további piacokon is bevezetik majd.
-
Évente tízmilliárdokat lopnak el a csalók hazai bankszámlákról – Kiderült, ki a legkönnyebb célpont
Becslések szerint 2,6 millió magyar változtatott online vásárlási szokásain, miután átverték vagy csalás célpontja lett, 40%-uk emiatt kevesebbet vásárol a neten.
-
Állatorvosi rendelőből skálázható kkv – így épült fel a Petlegio tőkevonzó modellje
Nándorfi Zoltánt, a Petlegio vezetőjét és Bánfi Zoltánt, az MKIK Tőkealap-kezelő vezérigazgatóját kérdeztük.
-
Zsalutrend: számít a felhasznát anyagokba épített energia (x)
Fókuszban a karbonsemlegességhez hozzájáruló, csekély ökológiai lábnyommal rendelkező és igazolt adatokkal kínált építőanyagok. Ezek között rendhagyó egy 25 éves zsaluinnováció a Mevától.
-
Önálló digitális transzformációs terület a Rossmann-nál (x)
Dedikált csapattal indult el a digitális transzformáció a Rossmann Magyarországnál, az új, önálló területet Fürjes Ádám, a vállalat eddigi webshopvezetője irányítja.
-
A vásárlói élmény és az értékteremtés kéz a kézben jár az Ecofamily üzleteiben (x)
Az elmúlt években látványosan átalakultak a fogyasztói igények: a vásárlók ma már nem csupán termékeket keresnek, hanem olyan márkákat és üzleteket, amelyekkel azonosulni tudnak és amelyek valódi értéket képviselnek.








