A hazai mikro-, kis- és középvállalkozások vezetői megosztottak a készpénzes vagy az elektronikus fizetés ügyében, a két megoldás előnyeinek és hátrányainak megítélésben.
Idén ősszel külsejében megújult az első hazai elektronikus cafeteria juttatási forma, az OTP Egészségkártya, ami egyben az OTP Cafeteria kártya is. Az utolsó, még a korábbi megjelenéssel rendelkező kártyákat szeptember 30-án adták postára. A kártyák felhasználása és működése változatlan marad, a korábban kibocsátott kártyák az érvényességi idejük alatt használhatóak maradnak.
Három éven belül minden Egészségpénztári tag és Cafeteria Kártya birtokos új kártyát kap. Az első, már megújult külsővel rendelkező kártyákat idén október folyamán küldi ki ügyfelei részére az OTP Egészségpénztár és az OTP Pénztárszolgáltató. A megújult külső mellett a legfontosabb változás, hogy a kártyán megtalálható lesz az egészségpénztári tagok okiratszáma, mely megkönnyíti az egészségpénztárra elszámolható termékek és szolgáltatások esetében a számla igénylését, az elfogadóhelyek számára pedig a számla kiállítását.
Ezzel az OTP Egészségpénztár több mint 260 000 tagja még könnyebben tudja majd felhasználni egészségügyi célú megtakarításait.
-számolt be az újdonságokról Studniczky Ferenc, az OTP Egészségpénztár ügyvezető igazgatója. A cserével kapcsolatosan a kártyabirtokosoknak nincsen teendőjük, a három éves lejárati időt követően automatikusan az új külsővel rendelkező kártyát kapják meg. A korábban kibocsátott kártyák az érvényességi idejük alatt használhatók maradnak változatlan feltételekkel.
- mondta el Vargáné Jandrasits Ildikó, az OTP Bank cafeteria üzletágának vezetője. Az OTP Cafeteria kártyán keresztül a munkáltatók, ajándékutalványt, iskolakezdési támogatás utalványt, kultúra utalványt, sportutalványt vagy egészségpénztári hozzájárulást adhatnak dolgozóik számára.
Hadtörténeti kuriózum lehet az a 120 darab színes, jó minőségben retusált és digitalizált, publikálás előtt álló felvétel, amely 45 év lappangás után került elő.
Az egyik legígéretesebb hazai technológiai startup által most piacra dobott okos gyűrű lehetővé teszi, hogy egyetlen érintéssel bármilyen infót megosszunk magunkról új ismerősünkkel.
Rekord gyorsasággal fogytak el a jegyek arra 400 fősre tervezett, fiataloknak szóló kapcsolatépítő és önfejlesztő rendezvényre, amelynél a szervezők a közösségi finanszírozás modelljével toboroztak.
Az első hazai közösségi piactéren sikeresen célba ért egy mézes kampány, amelyben a vásárlás mellett egy hartai termelő kaptárait is örökbe lehetett fogadni.
-
Folytatódik az árcsökkentési program a Lidlben: mutatjuk, milyen akciók érkeztek
A magyar vásárlók különösen árérzékenyek, még mindig megnézik, hogy mire, mennyit költenek.
-
Erre most még kevesen gondolnak, amikor hitelt vesznek fel
Fáy Zsolttal, a MagNet Bank elnökével beszélgettünk.
-
Videó: bejutottunk a SPAR üzemébe, ahol évi 20 millió kg húst dolgoznak fel
Jelenleg több mint 360 ember dolgozik az üzemben.
-
Élethelyzetek, amiben kivédhető az anyagi kockázat (x)
Az elmúlt években különösen sok elbizonytalanító körülménnyel kellett szembenéznünk.
- Ezért továbbra is mi fizetünk a legkevesebbet Európában
- Kokaint és marihuánát terített egy vállalkozó Budapesten - videó
- Lemondott a gyanúba keveredett ukrán miniszter
- Egyelőre mégsem kap erősebb hatásköröket a versenyhivatal
- Egy mandátumot szerezhet az EP-választáson a Magyar Szövetség
- Hat bérletet hirdetnek meg az új évadra a Nemzeti Filharmonikusok