Újabb luxuskarórát fogtunk azon a Tik-Tok csatornán, amelyik hírességek karóráival foglalkozik.
Bár a kamatadó már csupán 15 százalékos, s idéntől a 6 százalékos egészségügyi hozzájárulás sem terheli már a befektetéseket, a tartós befektetési számla (tbsz) népszerűsége mit sem csökken - írja a csütörtöki Világgazdaság.
A Magyar Nemzeti Bank adataira hivatkozva felhívják a figyelmet arra, hogy a kamatadó-mentességet ígérő számlából június végéig már több mint 352 ezret nyitottak, és ezeken összesen 2259 milliárd forint volt, ami azt jelenti, hogy a háztartások értékpapír-állományának negyede tartós befektetésben van, és egy-egy ilyen számlán átlagosan 6,4 millió forintot tartanak.A tbsz-re akkor jár kamatadó-kedvezmény, ha az első gyűjtőévet követően legalább három évig nem nyúlnak hozzá a befektetéshez, ebben az esetben 10 százalékos személyi jövedelemadót (szja) kell fizetni a hozamok után. Teljesen adómentessé az ötödik évtől válik a kamat, a hozam, illetve az árfolyamnyereség.
Ugyanakkor nyugdíj-előtakarékossági számlát (nyesz) egyre kevesebben nyitnak, hiába kecsegtet a konstrukció még komolyabb adókedvezménnyel - írja a napilap. Június végén már csupán 123 ezer számla volt a hazai pénzügyi intézményeknél. A nyeszre a kamatadó-kedvezmény mellett szja-visszatérítés is jár, ennek ellenére úgy tűnik, a többi nyugdíj-előtakarékossági formával nem tud versenyezni. A fél év végére 506 milliárd forint maradt csak a nyeszeken, egy átlagos ügyfél körülbelül 4 millió forintot tartott ilyen számlán.
Hadtörténeti kuriózum lehet az a 120 darab színes, jó minőségben retusált és digitalizált, publikálás előtt álló felvétel, amely 45 év lappangás után került elő.
Az egyik legígéretesebb hazai technológiai startup által most piacra dobott okos gyűrű lehetővé teszi, hogy egyetlen érintéssel bármilyen infót megosszunk magunkról új ismerősünkkel.
Rekord gyorsasággal fogytak el a jegyek arra 400 fősre tervezett, fiataloknak szóló kapcsolatépítő és önfejlesztő rendezvényre, amelynél a szervezők a közösségi finanszírozás modelljével toboroztak.
Az első hazai közösségi piactéren sikeresen célba ért egy mézes kampány, amelyben a vásárlás mellett egy hartai termelő kaptárait is örökbe lehetett fogadni.
-
De'Longhi Rivelia automata kávégép lenyűgözte a piacot a három International Forum Design Awards (IF) Díj elnyerésével (x)
2024. március 1-jén a De’Longhi, a világszerte elismert vezető háztartási termékeket gyártó vállalat, büszkén mutatta be legújabb innovációját, a Rivelia teljesen automata kávégépet.
- Dohányosokat kérdeztek, érdekes dologok derültek ki
- Golovin Vlagyimir: több fontos területen is nagyot fejlődött a női kéziválogatott
- Az újságírókat sem kíméli az ukrajnai háború
- BKK: vasárnap kezdődik a fővárosi tavaszi nagytakarítás
- Műszaki információk szivárogtak ki az iPhone 16-ról
- Újabb csalási trükkre figyelmeztet a Telekom