Gálvölgyi János, a Kossuth- és Jászai Mari-díjas színművész ritka őszinteséggel beszélt anyagi helyzetéről.
Online csalók próbálják megszerezni az OTP ügyfeleinek adatait, a bankszámla zárolásával fenyegetnek.
Online csalók adathalász támadások kivédésére hivatkozó üzenettel igyekeznek megszerezni az OTP ügyfeleinek adatait. Azt írják az emailben, hogy aki nem reagál, annak zárolják a számláját - írja a HVG.Az angol nyelvű üzenetben az áll, hogy mivel az utóbbi időben sok adatokat kicsaló üzenetet kaptak az OTP ügyfelei, ezért a bank úgy döntött, mindenkit személyesen ellenőriz. A csalók azzal próbálják meg rávenni az ügyfeleket a kattintásra, hogy aki nem kattint és adja meg személyes banki adatait, annak három napra zárolják a bankszámláját.
Az e-mailben lévő hivatkozás látszólag az OTPdirekt belépő oldalára mutat, valójában azonban egy adathalász oldalra vezet, ami egy átirányítás után a felhasználók számlaszámát, OTP-direktes azonosítóját, és jelszavát kéri.
-
Változó karácsonyi kosár: spórolnak a magyarok, de a menüre nem sajnálják
Egy kutatás szerint továbbra is kiemelt fontosságú az ünnep, de sokan szűkebb kerettel gazdálkodnak, visszafogják az ajándékköltést, és a megfizethető meglepetések felé fordulnak.
-
Évente tízmilliárdokat lopnak el a csalók hazai bankszámlákról – Kiderült, ki a legkönnyebb célpont
Becslések szerint 2,6 millió magyar változtatott online vásárlási szokásain, miután átverték vagy csalás célpontja lett, 40%-uk emiatt kevesebbet vásárol a neten.
-
Állatorvosi rendelőből skálázható kkv – így épült fel a Petlegio tőkevonzó modellje
Nándorfi Zoltánt, a Petlegio vezetőjét és Bánfi Zoltánt, az MKIK Tőkealap-kezelő vezérigazgatóját kérdeztük.
-
Zsalutrend: számít a felhasznát anyagokba épített energia (x)
Fókuszban a karbonsemlegességhez hozzájáruló, csekély ökológiai lábnyommal rendelkező és igazolt adatokkal kínált építőanyagok. Ezek között rendhagyó egy 25 éves zsaluinnováció a Mevától.
-
Önálló digitális transzformációs terület a Rossmann-nál (x)
Dedikált csapattal indult el a digitális transzformáció a Rossmann Magyarországnál, az új, önálló területet Fürjes Ádám, a vállalat eddigi webshopvezetője irányítja.
-
A vásárlói élmény és az értékteremtés kéz a kézben jár az Ecofamily üzleteiben (x)
Az elmúlt években látványosan átalakultak a fogyasztói igények: a vásárlók ma már nem csupán termékeket keresnek, hanem olyan márkákat és üzleteket, amelyekkel azonosulni tudnak és amelyek valódi értéket képviselnek.








