A Pénzcentrum megviszgálta a legjobb év végi befektetési lehetőséget.
Idén elsőként a jászsági városban nyílt olyan ügyfélszolgálati iroda, ahol kényelmesen és gyorsan lehet kincstári értékpapírszámlát nyitni és állampapírokat vásárolni. Ősztől újabb 24 települést kapcsolnak be az értékesítési hálózatba.
A jászberényi értékesítési irodákban a befektetők valamennyi állampapír típust megvásárolhatják. A 3, illetve 5 éves lekötésű Prémium Magyar Államkötvény és a Prémium Euró Magyar Államkötvény mellett a rendkívül sikeres Bónusz Államkötvény is jegyezhető. A kisgyermekes családok számára az új értékesítési pontokon sokkal kényelmesebbé válik a Start-számla ügyintézése és a Babakötvény vásárlása.
2013-ban 10 helyen nyílt állampapír-forgalmazó ügyfélszolgálat. A jászberényi nyitást követően pedig Komáromban, Szigetváron, valamint további 21 helyen nyit értékesítési pontokat a Kincstár.
-
Változó karácsonyi kosár: spórolnak a magyarok, de a menüre nem sajnálják
Egy kutatás szerint továbbra is kiemelt fontosságú az ünnep, de sokan szűkebb kerettel gazdálkodnak, visszafogják az ajándékköltést, és a megfizethető meglepetések felé fordulnak.
-
Évente tízmilliárdokat lopnak el a csalók hazai bankszámlákról – Kiderült, ki a legkönnyebb célpont
Becslések szerint 2,6 millió magyar változtatott online vásárlási szokásain, miután átverték vagy csalás célpontja lett, 40%-uk emiatt kevesebbet vásárol a neten.
-
Állatorvosi rendelőből skálázható kkv – így épült fel a Petlegio tőkevonzó modellje
Nándorfi Zoltánt, a Petlegio vezetőjét és Bánfi Zoltánt, az MKIK Tőkealap-kezelő vezérigazgatóját kérdeztük.
-
Zsalutrend: számít a felhasznát anyagokba épített energia (x)
Fókuszban a karbonsemlegességhez hozzájáruló, csekély ökológiai lábnyommal rendelkező és igazolt adatokkal kínált építőanyagok. Ezek között rendhagyó egy 25 éves zsaluinnováció a Mevától.
-
Önálló digitális transzformációs terület a Rossmann-nál (x)
Dedikált csapattal indult el a digitális transzformáció a Rossmann Magyarországnál, az új, önálló területet Fürjes Ádám, a vállalat eddigi webshopvezetője irányítja.
-
A vásárlói élmény és az értékteremtés kéz a kézben jár az Ecofamily üzleteiben (x)
Az elmúlt években látványosan átalakultak a fogyasztói igények: a vásárlók ma már nem csupán termékeket keresnek, hanem olyan márkákat és üzleteket, amelyekkel azonosulni tudnak és amelyek valódi értéket képviselnek.








