A Raiffeisen Bank Zrt. 115,9 milliárd forint konszolidált adózás utáni eredménnyel zárta a tavalyi évet.
Vizsgálja a Raiffeisen Bank International a magyar banki érdekeltségre érkezett ajánlatokat - közölte az osztrák bankcsoport kedden a Reuters beszámolója szerint.
A társaság egyik szóvivője a beszámoló szerint megerősítette az osztrák APA hírügynökség tudósítását, amely szerint ezt mondta: "Vannak érdeklődő felek Magyarországon, akiknek az ajánlatát vizsgáljuk."
A Raiffeisen hétfőn közölte, hogy nem zárja ki a magyar, a szlovén és az ukrán piacról történő kivonulást. A banknak ugyanakkor nincs határozott terve ezen érdekeltségeinek eladására.
A hétvégi beszámolókban még az szerepelt, hogy Karl Sevelda, az osztrák bankcsoport vezérigazgatója úgy fogalmazott: Szlovéniában és Magyarországon csak a jelenlét csökkentéséről van szó, teljes kivonulásról nem. "Magyarországon ott akarunk maradni, nem szabad elfelejteni, hogy már 1987-ben megjelentünk ott. (...) Benne van a szívünk-lelkünk. Magyarország szomszédos ország, tehát előkelőbb helyen szerepel" - idézte a vezérigazgatót a Bloomberg.

"Gyakori tévhit, hogy fenntarthatóan élni drága. (...) Pedig a fenntarthatóság sokkal gazdaságosabb" - Hegedűs Kristóf.
Egy fiatal közgazdász házaspár miért dönt úgy, hogy a budapesti életet hátrahagyva a Mátrába költözik, és megment egy 3,2 hektáros, kivágásra ítélt gyümölcsöskertet?
A környezettudatos, fenntartható életmód kialakítása mindannyiunk közös érdeke.
Anita a kislányának keresett használt télikabátot az online piacon, de a hatalmas kínálat ellenére sem találta meg, amit keresett. Így született meg a Ruhacsúszda ötlete.
-
Vállalkozói álmok: egyre több magyar fiatal vált alkalmazotti létből saját üzletre
OTP Junior Piacralépők: tíz fiatal vállalkozó versenyez 10 millió forintos fejlesztési támogatásért.
-
Brutális hiba, ha egy munkáltató csak a fizetéssel akarja megtartani a dolgozóit: ez ma már kevés
Berta Pétert, a WHC Csoport ügyvezetőjét kérdeztük.
-
Közel 170 háztartási és higiéniai termék lesz olcsóbb ezekben az üzletekben
A PENNY Magyarország által bevezetett árcsökkentés a diszkontlánc vegyi áru választékának csaknem felét érinti.
-
A kozmetikai márkák sikere már nem csak a boltok polcain dől el (+Videó)
A Rossmann Beauty Expo-ra idén több mint 5500-an látogattak el.


