Már elkezdődött, de 2011. április 15-től a MasterCard előírásai szerint kötelező is lesz az új kibocsátású Maestro® kártyák alkalmassá tétele az internetes vásárlásra, így hamarosan megnyílik a netes vásárlás lehetősége több mint 2 millió magyar Maestro kártyabirtokos előtt.
"Az e-kereskedelem töretlen fejlődése és az ezzel párhuzamosan jelentkező fogyasztói igény szükségessé tette, hogy az internetes fizetés lehetőségét kiterjesszük a Maestro bankkártyákra is" - mondja Gauder Milán, a kártyatársaság regionális vezetője, aki kiemelte, a Magyarországon kibocsátott MasterCard kártyákkal végzett internetes forgalom kétszer olyan gyorsan növekszik, mint a bolti kártyás vásárlások forgalma.
A Magyar Nemzeti Bank statisztikája szerint jelenleg 2,9 millió Maestro bankkártya van forgalomban Magyarországon, ami a teljes kártyaállomány 32%-a, a betéti kártyák 40%-a. 2011. április 15-től a MasterCard előírása szerint a bankok kötelesek az új kibocsátású Maestro kártyákat ellátni az internetes azonosításhoz szükséges CVC2 kóddal, valamint előírás az is, hogy a teljes kártyaszám jelenjen meg a plasztikon.
Gauder Milán elmondta, a változással nem csorbul az internetes vásárlás biztonsága, mivel a Maestro kártyák is megkaphatják a MasterCard internetes biztonsági kódját, a Secure Code-ot. Az áprilisi határidő után a kibocsátó bankok csak abban az esetben utasíthatják el egyéb kifogás híján az internetes Maestro kártyatranzakciót, ha az nem SecureCode-os elfogadótól érkezett, csupán a márkajelzés miatt nem tehetik meg.
A SecureCode egy titkos azonosító, mely segít megakadályozni a jogosulatlan kártyahasználatot az internetes vásárlások során, hasonlóan működik, mint a fizikai tranzakcióknál használt PIN kód. A számkombináció, melyet a kártya regisztrálása után kap a kártyabirtokos, az azonosítás egy további lépcsőjeként jelenik meg az internetes vásárlásnál, ekkor kell megadni.
"Gyakori tévhit, hogy fenntarthatóan élni drága. (...) Pedig a fenntarthatóság sokkal gazdaságosabb" - Hegedűs Kristóf.
Egy fiatal közgazdász házaspár miért dönt úgy, hogy a budapesti életet hátrahagyva a Mátrába költözik, és megment egy 3,2 hektáros, kivágásra ítélt gyümölcsöskertet?
A környezettudatos, fenntartható életmód kialakítása mindannyiunk közös érdeke.
Anita a kislányának keresett használt télikabátot az online piacon, de a hatalmas kínálat ellenére sem találta meg, amit keresett. Így született meg a Ruhacsúszda ötlete.
-
Vállalkozói álmok: egyre több magyar fiatal vált alkalmazotti létből saját üzletre
OTP Junior Piacralépők: tíz fiatal vállalkozó versenyez 10 millió forintos fejlesztési támogatásért.
-
Brutális hiba, ha egy munkáltató csak a fizetéssel akarja megtartani a dolgozóit: ez ma már kevés
Berta Pétert, a WHC Csoport ügyvezetőjét kérdeztük.
-
Közel 170 háztartási és higiéniai termék lesz olcsóbb ezekben az üzletekben
A PENNY Magyarország által bevezetett árcsökkentés a diszkontlánc vegyi áru választékának csaknem felét érinti.
-
A kozmetikai márkák sikere már nem csak a boltok polcain dől el (+Videó)
A Rossmann Beauty Expo-ra idén több mint 5500-an látogattak el.


