A Visa Europe mai napon közzétett üzleti eredményei szerint, a Visa kártyás költések éves szinten 16 százalékos növekedést értek el Európában, mely összesen, több mint 1000 milliárd euró forgalmat jelentett 2010-ben. Ezzel a kétszámjegyű növekedéssel mára már minden Európában elköltött 8 euróból 1 eurót Visa kártyán költünk el (2009-ben minden 9 euróból 1 eurót jegyeztek Visa kártyán).
A betéti kártyák domináltak a fogyasztók vásárlási szokásaiban, mivel a Visa kártyás költések több mint 70 százaléka betéti kártyán történt. Mindez éves szinten 20 százalékos növekedést jelentett a költések terén, és 19 százalékos emelkedést a tranzakciók számának tekintetében. A Visa betéti kártyák száma több mint 12 százalékkal emelkedett az elmúlt évben, beleértve a 14 millió új V PAY kártyát is, a Visa Europe egyedi SEPA chip- és PIN kód alapú kártyáját.
"Két mérföldkövet sikerült elérnünk: azt hogy mára már minden nyolc elköltött euróból egy euró Visa kártyákhoz köthető, és azt, hogy több mint 1000 milliárd eurós össz POS költést értünk el Európában. Ezek mind azt mutatják, hogy a Visa miért is lehet a preferált fizetési megoldás Európában. Sikerünket fogyasztók, kereskedők és bankok számára nyújtott szolgáltatásaink minőségének köszönhetjük." - mondta Peter Ayliffe, a Visa Europe vezérigazgatója az éves eredmények bejelentésén Frankfurtban.
Valamint hozzátette:"A szolgáltatásaink minőségét példázzák folyamatos befektetéseink a technológia és innováció területén is. Ezek a befektetések az elmúlt hat évben összesen 1 milliárd eurót tettek ki. 500 millió eurós beruházással valósult meg a leggyorsabb és legmegbízhatóbb bankközi tranzakciókat feldolgozó rendszer Európában, mely 2010-ben 10 milliárd tranzakciót dolgozott fel, 30 százalékkal többet az előző évhez képest. További 500 milliárd eurót invesztáltunk olyan innovatív fizetési technológiák fejlesztésébe, mint a chip és PIN, az érintés nélküli, a mobilfizetési, valamint az e-kereskedelem."
A chip és PIN technológia sikere jelentősen hozzájárult a Visa kártyákon történt csalások számának folyamatos visszaszorításához, melynek eredményeként 2010-ben 14 százalékkal, 0,049 százalékra csökkent a csalások költésekhez viszonyított aránya. A csalások aránya a valaha mért legalacsonyabb szinten van azon országokban, ahol már bevezetésre kerültek a chip és PIN alapú kártyák. Ezzel párhuzamosan az e-kereskedelem területén is folyamatosan csökken a csalások száma a Verified by Visa kibocsátói és elfogadói hálózatának növekedésével. További csalás megelőzési programok, mint a valós idejű kockázat felmérés, már bevezetésre kerültek a Visa Europe feldolgozó rendszerének keretén belül. Ez a rendszer elemzi és értékeli a kártya tranzakciókat kockázati szempontból, melynek következtében 28 százalékkal nőt a visszaéléses tranzakciók azonosításának aránya.
NULLA FORINTOS SZÁMLAVEZETÉS? LEHETSÉGES! MEGÉRI VÁLTANI!
Nem csak jól hangzó reklámszöveg ma már az ingyenes számlavezetés. A Pénzcentrum számlacsomag kalkulátorában ugyanis több olyan konstrukciót is találhatunk, amelyek esetében az alapdíj, és a fontosabb szolgáltatások is ingyenesek lehetnek. Nemrég három pénzintézet is komoly akciókat hirdetett, így jelenleg a CIB Bank, a Raiffeisen Bank, valamint az UniCredit Bank konstrukcióival is tízezreket spórolhatnak az ügyfelek. Nézz szét a friss számlacsomagok között, és válts pénzintézetet percek alatt az otthonodból. (x)
"A 2010-es kedvezőtlen gazdasági környezet ellenére, a Visa Europe erős márka értéke és folyamatos technológiai befektetései biztosították számára a folyamatos növekedést a Visa kártyák használatában. Az elmúlt tíz évben több mint duplájára - 5,6 százalékról 12,5 százalékra - nőtt a Visa Europe részesedése a fogyasztói költésekben. 2011-ben a Visa Europe arra összpontosít majd, hogy egyre több európai számára válhasson a preferált fizetési rendszeré." - emelte ki Peter Ayliffe a társaság pénzügyi eredményeinek kapcsán.
2010-ben, a Visa Europe kinevezte Kiss Edét, mint új, Magyarországért felelős területi vezető, és ezzel egy időben megnyitotta első Budapesti irodáját. "Az első és legfontosabb céljaim között szerepel, hogy megerősítsem a Visa pozícióját Magyarországon, és hogy intenzívebbé tegyem a kapcsolatot a helyi tagbankokkal, annak érdekében, hogy új termékeket és szolgáltatásokat honosíthassunk meg a magyar piacon. Kíváncsian várom a 2011-es eredményeket, melyek bizonyítják, hogy a Visa, mint márka már jóval láthatóbb a hazai piacon mind a tagbankok, mind pedig a fogyasztók számára. - nyilatkozta Kiss Ede.
Hadtörténeti kuriózum lehet az a 120 darab színes, jó minőségben retusált és digitalizált, publikálás előtt álló felvétel, amely 45 év lappangás után került elő.
Az egyik legígéretesebb hazai technológiai startup által most piacra dobott okos gyűrű lehetővé teszi, hogy egyetlen érintéssel bármilyen infót megosszunk magunkról új ismerősünkkel.
Rekord gyorsasággal fogytak el a jegyek arra 400 fősre tervezett, fiataloknak szóló kapcsolatépítő és önfejlesztő rendezvényre, amelynél a szervezők a közösségi finanszírozás modelljével toboroztak.
Az első hazai közösségi piactéren sikeresen célba ért egy mézes kampány, amelyben a vásárlás mellett egy hartai termelő kaptárait is örökbe lehetett fogadni.
-
De'Longhi Rivelia automata kávégép lenyűgözte a piacot a három International Forum Design Awards (IF) Díj elnyerésével (x)
2024. március 1-jén a De’Longhi, a világszerte elismert vezető háztartási termékeket gyártó vállalat, büszkén mutatta be legújabb innovációját, a Rivelia teljesen automata kávégépet.
- Önálló fővárosi listát állít a Momentum – mutatjuk a jelölteket
- Ismét emelkedtek a casco-díjak, az ügyfelek is egyre óvatosabbak
- Kizuhant egy kisgyerek egy emeletes ház ablakából Budapesten
- Magyar győzelemmel avatták fel a vadonatúj Alba Arénát
- Nagyobb repülők közlekednek Debrecen és München között
- Még sajátjait sem engedi külföldre utazni a Kreml