Az Allianz határozottan kijelenti, hogy az ilyen jellegű értékesítési módszert nem támogatja, sőt az ilyen eljárást kifejezetten tilalmazza - mondta Kozák Judit, Allianz Bank vezérigazgatója.
"A számlanyitási szerződéseket az Allianz Bank ügynökei kötötték meg, ezen ügynökök szerződését Társaságunk a tudomásszerzéskor azonnali hatállyal felmondta, így jelenleg már egyikőjükkel sem állunk üzleti kapcsolatban.
Bankunk az ügyfélközpontú panaszkezelés érdekében az átfogó vizsgálat során megkezdte az érintett ügyfelek felkeresését, és felajánlotta az éves kártyadíj jóváírását, valamint az érintett bankszámla, bankkártya megszüntetését.
E megkeresést nem csak a panaszosokhoz, hanem a főiskola útján elektronikus körlevélben valamennyi érintett ügyfélhez eljuttattuk.
A panaszkezelés eredményeképp, bár több panaszos ügyfelünk élt a díjjóváírás, valamint a számla-megszüntetés lehetőségével, többen közülük megtartották a bankszámlájukat." - mondta Kozák Judit, az Allianz Bank vezérigazgatója.
-
Állatorvosi rendelőből skálázható kkv – így épült fel a Petlegio tőkevonzó modellje
Nándorfi Zoltánt, a Petlegio vezetőjét és Bánfi Zoltánt, az MKIK Tőkealap-kezelő vezérigazgatóját kérdeztük.
-
Zsalutrend: számít a felhasznát anyagokba épített energia (x)
Fókuszban a karbonsemlegességhez hozzájáruló, csekély ökológiai lábnyommal rendelkező és igazolt adatokkal kínált építőanyagok. Ezek között rendhagyó egy 25 éves zsaluinnováció a Mevától.
-
Önálló digitális transzformációs terület a Rossmann-nál (x)
Dedikált csapattal indult el a digitális transzformáció a Rossmann Magyarországnál, az új, önálló területet Fürjes Ádám, a vállalat eddigi webshopvezetője irányítja.
-
A vásárlói élmény és az értékteremtés kéz a kézben jár az Ecofamily üzleteiben (x)
Az elmúlt években látványosan átalakultak a fogyasztói igények: a vásárlók ma már nem csupán termékeket keresnek, hanem olyan márkákat és üzleteket, amelyekkel azonosulni tudnak és amelyek valódi értéket képviselnek.








