Az UBS AG-nak jót tehet, ugyanakkor hosszú távon a svájci pénzügyi szektorra kevésbé lehet jó hatással a svájci parlament alsóházának azon döntése, mely szerint nem engedik a svájci bank 4450 ügyféladatának az Egyesült Államok számára való kiszolgáltatásáról szóló népszavazás megtartását - írja a Napi Gazdaság.
Mivel a népszavazás kiírása hosszadalmas folyamatot indított volna el, a késlekedés miatt az alpesi ország mindenképpen megsértette volna a nemzetközi megállapodást, ráadásul a svájci közvélemény túlnyomó többsége ellenzi a banktitok megszüntetését.
A pénzintézet természetesen üdvözölte a döntést, hiszen a svájci bank egész amerikai üzletága veszélybe került volna, ha Svájc visszakozik az amerikai hatóságokkal kötött egyezségtől, elemzők szerint azonban a svájci banktitok intézményét alighanem végzetesen megsebző megállapodás arra kényszeríti a befektetőket, hogy alapvetően átgondolják a svájci bankokban elhelyezett betétjeiket.
Nagy Boldizsár, a BNP Paribas magyarországi igazgatója szerint a döntés gyökeresen megváltoztatja Svájc elmúlt években tapasztalt helyzetét a nemzetközi bankrendszerben, hiszen az ügyfelek szinte kivétel nélkül adóokokból nyitottak svájci bankszámlákat

"Gyakori tévhit, hogy fenntarthatóan élni drága. (...) Pedig a fenntarthatóság sokkal gazdaságosabb" - Hegedűs Kristóf.
Egy fiatal közgazdász házaspár miért dönt úgy, hogy a budapesti életet hátrahagyva a Mátrába költözik, és megment egy 3,2 hektáros, kivágásra ítélt gyümölcsöskertet?
A környezettudatos, fenntartható életmód kialakítása mindannyiunk közös érdeke.
Anita a kislányának keresett használt télikabátot az online piacon, de a hatalmas kínálat ellenére sem találta meg, amit keresett. Így született meg a Ruhacsúszda ötlete.
-
Brutális hiba, ha egy munkáltató csak a fizetéssel akarja megtartani a dolgozóit: ez ma már kevés
Berta Pétert, a WHC Csoport ügyvezetőjét kérdeztük.
-
Közel 170 háztartási és higiéniai termék lesz olcsóbb ezekben az üzletekben
A PENNY Magyarország által bevezetett árcsökkentés a diszkontlánc vegyi áru választékának csaknem felét érinti.
-
A kozmetikai márkák sikere már nem csak a boltok polcain dől el (+Videó)
A Rossmann Beauty Expo-ra idén több mint 5500-an látogattak el.


