Brutális erősödésnek indult a svájci frank az euróval szemben, az alpesi deviza új történelmi csúcsra száguldott. A jegyzések már az 1.39-es szint alatt járnak, amire soha nem volt még példa. Mindeközben a nemzetközi befektetői hangulat romlásával párhuzamosan a dollár is erősödik. Hírügynökségi beszámolók szerint a globális piacok beborulását a magyarországi események (az államcsőddel kapcsolatos kijelentések) váltották ki.
2010.06.04 13:30
Szijjártó csődről beszél! - OTP:-9.5%, EURHUF: 287
13:55:
Míg korábban a nemzetközi hangulat általános romlásával és a svájci jegybank távolmaradásával magyarázták a frank (és a dollár) euróval szembeni erősödését, addig most már a magyarországi fejleményekkel indokolják a svájci deviza szárnyalását. A Reuters cikke idézi Szijjártó Pétert, miszerint az új kormány nem tervez megszorításokat.

13:05:
Elesett a kritikus szint az EUR/CHF árfolyam esetében, az elmúlt hetekben ugyanis a svájci jegybank (SNB) folyamatosan jelen volt és az 1.40-es szintnél beavatkozott a frank gyengítése érdekében. Devizapiaci kereskedők beszámolója szerint a jegybank ezúttal távol maradt a devizapiactól és tétlenül nézte a frank szárnyalását.

JÓL JÖNNE 3 MILLIÓ FORINT?
Amennyiben 3 000 000 forintot igényelnél 5 éves futamidőre, akkor a törlesztőrészletek szerinti rangsor alapján az egyik legjobb konstrukciót havi 64 021 forintos törlesztővel a CIB Bank nyújtja (THM 10,68%), de nem sokkal marad el ettől az ERSTE Bank (THM 10,83%) ígérő ajánlata sem. További bankok ajánlataiért, illetve a konstrukciók pontos részleteiért (THM, törlesztőrészlet, visszafizetendő összeg, stb.) keresd fel a Pénzcentrum megújult személyi kölcsön kalkulátorát. (x)
A frank euróval szembeni árfolyam így soha nem látott szintekre esett, a biztonságos menedéket nyújtó alpesi deviza újabb csúcsra szaladt.

Mindeközben a romló nemzetközi befektetői hangulatot támasztja alá az is, hogy a befektetők menekülnek a biztonságos dolláreszközökbe. Az amerikai fizetőeszköz újabb 4 éves csúcsra repült a közös európai valuta ellenében: az EUR/USD jegyzések már az 1.21-es szint alatt is jártak.

A forinttal szemben is látványos erősödésbe kezdett a frank, a jegyzések már a 206-os szint felett járnak.

-
Karácsonyi bevásárlás: miért éri meg a Lidl mellett dönteni az ünnepek előtt?
Az ünnepi készülődés mindenkitől sok energiát és alapos tervezést igényel, ezért a Lidl célja, hogy az idei karácsonyi bevásárlást a vásárlók egyszerűen és egy helyen intézhessék.
-
Közeledik a síszezon, féláron is elérhető a Gránit Bank Platinum kártya: 50 milliós, síelésre is érvényes utasbiztosítás jár hozzá
Európa sípályáin nagyjából minden tizedik síelő szenved kisebb-nagyobb balesetet egy-egy szezonban.
-
Ez a cég ott lát lehetőséget, ahonnan más menekül: bevásárolták magukat egy borsodi zsákfalu baromfifeldolgozójába
A Pi-Pi Kft. a Demján Sándor Tőkeprogram segítségével korszerűsíti az üzemet.
-
Elektromos 4x4 városban, országúton, terepen: hol jön ki az előnye?
Mit is nyújt a négykerék-hajtás a mindennapokban az autósok számára?
-
Változó karácsonyi kosár: spórolnak a magyarok, de a menüre nem sajnálják
Egy kutatás szerint továbbra is kiemelt fontosságú az ünnep, de sokan szűkebb kerettel gazdálkodnak, visszafogják az ajándékköltést, és a megfizethető meglepetések felé fordulnak.
-
Évente tízmilliárdokat lopnak el a csalók hazai bankszámlákról – Kiderült, ki a legkönnyebb célpont
Becslések szerint 2,6 millió magyar változtatott online vásárlási szokásain, miután átverték vagy csalás célpontja lett, 40%-uk emiatt kevesebbet vásárol a neten.
-
Zsalutrend: számít a felhasznát anyagokba épített energia (x)
Fókuszban a karbonsemlegességhez hozzájáruló, csekély ökológiai lábnyommal rendelkező és igazolt adatokkal kínált építőanyagok. Ezek között rendhagyó egy 25 éves zsaluinnováció a Mevától.
-
Önálló digitális transzformációs terület a Rossmann-nál (x)
Dedikált csapattal indult el a digitális transzformáció a Rossmann Magyarországnál, az új, önálló területet Fürjes Ádám, a vállalat eddigi webshopvezetője irányítja.
-
A vásárlói élmény és az értékteremtés kéz a kézben jár az Ecofamily üzleteiben (x)
Az elmúlt években látványosan átalakultak a fogyasztói igények: a vásárlók ma már nem csupán termékeket keresnek, hanem olyan márkákat és üzleteket, amelyekkel azonosulni tudnak és amelyek valódi értéket képviselnek.








