Mit csinált a CIB? Neked jött SMS?

2009. május 26. 07:00

A CIB Bank idén elindított egy programot, melynek középpontjában az ügyfélértesítésekre (bankszámlakivonat, sms) vonatkozó eljárások egyszerűsítése és ésszerűsítése áll.

A bank az ügyfelek magas színvonalú kiszolgálása mellett innovatív megoldásokkal célul tűzte ki a szolgáltatások felhasználóbaráttá tételét. Elsőként a bank termékeiről és szolgáltatásairól küldött bankszámlakivonatokat és sms értesítéseket vizsgálták felül.

SMS értesítések

A rövid szöveges üzenetek célja, hogy az ügyfelek releváns és hasznos információkat kapjanak. Ennek megfelelően a bank a több változtatást is bevezet az SMS értesítésekkel kapcsolatban.

Számlafigyelő SMS

Az üzenetekben ezután - összhangban az egyéb elektronikus csatornákkal - az elérhető egyenlegnél a számlán elkölthető, rendelkezésre álló (folyószámla hitelkerettel növelt, zárolt összegekkel csökkentett) egyenleg fog szerepelni, valamint a korábbi ellenszámla szám helyett az ellenszámla tulajdonosának neve kerül feltüntetésre.

Egyéb SMS értesítések

Amennyiben az ügyfél kártyafigyelővel rendelkezik, úgy a bankfiókba kért cserekártya átvételéről sms értesítést küldenek a kártya fiókba érkezésekor.

A sikeres kártyatranzakció törléséről a CIB értesítést küld, ha a tranzakciós megbízásról szóló üzenet már kiküldésre került a bankkártya birtokos számára, de a tranzakció végül mégiscsak sikertelenül fejeződik be, és az ügyfél mégsem kapja meg a pénzét készpénzfelvételi tranzakció lebonyolításakor, vagy a bankkártyával történő vásárlás esetén elutasítás érkezik a kereskedő fizetési kérelemére.

Az Erste nem óvatoskodik: plusz kamatért giga-részletet is vállalhatsz!

Az OTP is lépett: tett követte a felelősségvállalást!

NAPTÁR
Tovább
2021. szeptember 23. csütörtök
Tekla
38. hét
KONFERENCIA
Tovább
Sustainable World 2021
Fenntartható befektetések, piaci lehetőségek: varázsszó az ESG
EZT OLVASTAD MÁR?