Az internetes vásárlások elterjedése új szolgáltatások kidolgozására ösztönzi a fejlesztőket. A napokban egy új hitelkártyás fizetési rendszert mutattak be a tengerentúlon, melynek segítségével a szülők ellenőrizhetik gyermekeik online vásárlásait. A "BillMyParents" (a szüleim fizetik) rendszer élesítését alapos vizsgálatokkal tarkított tesztidőszak előzte meg.
Az új szolgáltatás lehetővé teszi, hogy a gyerekek a szüleik hozzájárulásával bármit megvásároljanak az interneten keresztül. A megrendelést követően a szülőnek vásárlási hozzájárulás iránti kérelmet küldenek, majd az adatok ellenőrzése után a tranzakció jóváhagyható, esetleg elutasítható.

Egy jóváhagyott Giutar Hero szett (Forrás: cardtrak.com)
Jóváhagyás esetén a szülőknek meg kell adni a szükséges hitelkártya adatokat, majd a jelszavas jóváhagyás után a "BillMyParents" (a szüleim fizetik) rendszer végrehajtja a tranzakciót.
A fizetési rendszer bevezetését hosszú tesztidőszak előzte meg, a fejlesztők átfogó vizsgálatokat végeztek a program tökéletesítésére.
A próbaverzió tesztelése során a fejlesztők igyekeztek lezárni minden támadási felületet, az élesítést csak a biztonsági próbák végrehajtása után hagyták jóvá. A programhoz kapcsolódó regisztrációs és alkalmazási felületek megtalálhatóak lesznek a legnépszerűbb közösségi portálokon és számon online vásárlási lehetőséget kínáló honlapon.
Bárkinek járhat ingyen 8-11 millió forint, ha nyugdíjba megy: egyszerű igényelni!
A magyarok körében évről-évre nagyobb népszerűségnek örvendenek a nyugdíjmegtakarítási lehetőségek, ezen belül is különösen a nyugdíjbiztosítás. Mivel évtizedekre előre tekintve az állami nyugdíj értékére, de még biztosítottságra sincsen garancia, úgy tűnik ez időskori megélhetésük biztosításának egy tudatos módja. De mennyi pénzhez is juthatunk egy nyugdíjbiztosítással 65 éves korunkban és hogyan védhetjük ki egy ilyen megtakarítással pénzünk elértéktelenedését? Minderre választ kaphatsz ebben a cikkben, illetve a Pénzcentrum nyugdíj megtakarítás kalkulátorában is. (x)
A fejlesztő a partnerek gyors bővülésére számít, elmondásuk szerint már most óriási az érdeklődés. A céget elsősorban játékokat forgalmazó vállalkozások és olyan termékeket árusító üzletek keresték meg, melyek célcsoportját főként a tizenéves korosztály adja.
-
Változó karácsonyi kosár: spórolnak a magyarok, de a menüre nem sajnálják
Egy kutatás szerint továbbra is kiemelt fontosságú az ünnep, de sokan szűkebb kerettel gazdálkodnak, visszafogják az ajándékköltést, és a megfizethető meglepetések felé fordulnak.
-
Évente tízmilliárdokat lopnak el a csalók hazai bankszámlákról – Kiderült, ki a legkönnyebb célpont
Becslések szerint 2,6 millió magyar változtatott online vásárlási szokásain, miután átverték vagy csalás célpontja lett, 40%-uk emiatt kevesebbet vásárol a neten.
-
Állatorvosi rendelőből skálázható kkv – így épült fel a Petlegio tőkevonzó modellje
Nándorfi Zoltánt, a Petlegio vezetőjét és Bánfi Zoltánt, az MKIK Tőkealap-kezelő vezérigazgatóját kérdeztük.
-
Zsalutrend: számít a felhasznát anyagokba épített energia (x)
Fókuszban a karbonsemlegességhez hozzájáruló, csekély ökológiai lábnyommal rendelkező és igazolt adatokkal kínált építőanyagok. Ezek között rendhagyó egy 25 éves zsaluinnováció a Mevától.
-
Önálló digitális transzformációs terület a Rossmann-nál (x)
Dedikált csapattal indult el a digitális transzformáció a Rossmann Magyarországnál, az új, önálló területet Fürjes Ádám, a vállalat eddigi webshopvezetője irányítja.
-
A vásárlói élmény és az értékteremtés kéz a kézben jár az Ecofamily üzleteiben (x)
Az elmúlt években látványosan átalakultak a fogyasztói igények: a vásárlók ma már nem csupán termékeket keresnek, hanem olyan márkákat és üzleteket, amelyekkel azonosulni tudnak és amelyek valódi értéket képviselnek.








