A szakszervezet szerint legalább 118 ember biztosan távozott, miközben a cég nyereséges évet zárhatott.
A visszatérésről beszélt a napokban a szombaton tragikusan hirtelenséggel elhunyt Gesztesi Károly. A színész kijelentette, visszakerült a ringbe, és még jópár évig szeretne a pályán maradni. Azt is elárulta, egy komolyabb filmszerepet is kapott.
A Pénzcentrum is beszámolt róla, szombaton tragikus hirtelenséggel meghalt Gesztesi Károly színművész. Gesztesi utoljára a Borsnak adott interjút, ebben arról beszélt, újra sínre került a karrierje a Bánfalvy Stúdióban. A lap megemlíti, hogy Gesztesi tavaly több mint 200 előadásban szerepelt, a Páratlan Páros és A Miniszter félrelépnek is hatalmas sikere volt.
- mondta a napokban az 56 évesen elhunyt színész, aki egy három hetes pihenőre készült, hogy kipihenje az elmúlt időszak fáradalmait, és feltöltődjön.
- jelentette ki Gesztesi Károly.
A színész a budapesti Ferdinánd hídnál vezette autóját, amikor vezetés közben rosszul lett, infarktust kapott. Kocsijával félreállt, ám hiába jött gyorsan a segítség és próbálták 50 percen keresztül újraéleszteni, az orvosok nem jártak sikerrel.
-
Évente tízmilliárdokat lopnak el a csalók hazai bankszámlákról – Kiderült, ki a legkönnyebb célpont
Becslések szerint 2,6 millió magyar változtatott online vásárlási szokásain, miután átverték vagy csalás célpontja lett, 40%-uk emiatt kevesebbet vásárol a neten.
-
Állatorvosi rendelőből skálázható kkv – így épült fel a Petlegio tőkevonzó modellje
Nándorfi Zoltánt, a Petlegio vezetőjét és Bánfi Zoltánt, az MKIK Tőkealap-kezelő vezérigazgatóját kérdeztük.
-
Zsalutrend: számít a felhasznát anyagokba épített energia (x)
Fókuszban a karbonsemlegességhez hozzájáruló, csekély ökológiai lábnyommal rendelkező és igazolt adatokkal kínált építőanyagok. Ezek között rendhagyó egy 25 éves zsaluinnováció a Mevától.
-
Önálló digitális transzformációs terület a Rossmann-nál (x)
Dedikált csapattal indult el a digitális transzformáció a Rossmann Magyarországnál, az új, önálló területet Fürjes Ádám, a vállalat eddigi webshopvezetője irányítja.
-
A vásárlói élmény és az értékteremtés kéz a kézben jár az Ecofamily üzleteiben (x)
Az elmúlt években látványosan átalakultak a fogyasztói igények: a vásárlók ma már nem csupán termékeket keresnek, hanem olyan márkákat és üzleteket, amelyekkel azonosulni tudnak és amelyek valódi értéket képviselnek.








