A francia munkaügyi bíróság 60 millió eurós kifizetésre kötelezte a Paris Saint-Germaint Kylian Mbappé javára elmaradt fizetés és bónuszok miatt.
Ha nyár, akkor Balaton. Ezt persze nem csak a nyaralni kívánók, hanem a munkavállalók és a munkáltatók is így gondolják. Számtalan álláshirdetés található az interneten vagy akár megyei lapokban is, melyek álomfizetést ígérnek, sok esetben még tapasztalat és képesítés sem feltétel. De akkor mi a hiba? Miért nincs elegendő dolgozni akaró a magyar tengernél?
Akár négyszázezer forintot is meg lehet keresni a Balatonon - olvasható sok helyen. Az álláshirdetések kimagasló fizetést, szállást és étkezést ígérnek, még sincs elegendő munkavállaló, szakember pedig még kevesebb. A vállalkozók sok esetben maguk is "tálcát" fognak, hogy pótolják a hiányt - írja a HelloVidék.
Az egyik legnagyobb közösségi oldalon zárt csoportot is létrehoztak, hogy a tagok megoszthassák tapasztalataikat egymással, mind az alkalmazotti mind a vállalkozói oldalról. A csoport megálmodója Molt Milán régóta segíti az álláskeresőket és a vállalkozókat egyaránt. Egy siófoki álláskereső-kínáló csoportot is üzemeltetnek, az itt kapott visszajelzések inspirálták, hogy teret adjon a közösségnek, ahol minden problémát megbeszélhetnek az érintettek.
- fogalmazott a HelloVidék megkeresésére Milán. És, hogy mi is folyik a Balatonon? A csoport adminjának elmondása szerint:
A bérek alakulása sok mindentől függ: képzettség, tapasztalat, az adott helyen ledolgozott szezonok száma. Az álom, négyszázezer forintos fizetést a legtöbb helyen nem tudják kitermelni, ezt csak a régi, nagy hírnévvel rendelkező szállodák, éttermek, szórakozóhelyek engedhetik meg maguknak. Egy több éve visszajáró, pultosként a déli parton dolgozó munkavállaló, Gergő, elmondása szerint az ő munkahelyén nagyon is megbecsülik a visszajáró alkalmazottakat. Szállás, étkezés és a magas fizetés is biztosított. "Egy felszolgáló heti hat munkanappal, napi 12-14 óra munkával akár hatszázezer forintot is megkereshet."
LAKÁST, HÁZAT VENNÉL, DE NINCS ELÉG PÉNZED? VAN OLCSÓ MEGOLDÁS!
A Pénzcentrum lakáshitel-kalkulátora szerint ma 20 000 000 forintot 20 éves futamidőre már 6,89 százalékos THM-el, havi 150 768 Ft forintos törlesztővel fel lehet venni az ERSTE Banknál. De nem sokkal marad el ettől a többi hazai nagybank ajánlata sem: a CIB Banknál 6,89% a THM, míg a MagNet Banknál 7,03%; a Raiffeisen Banknál 7,22%, az UniCredit banknál pedig 7,29%. Érdemes még megnézni magyar hitelintézetetek további konstrukcióit is, és egyedi kalkulációt végezni, saját preferenciáink alapján különböző hitelösszegekre és futamidőkre. Ehhez keresd fel a Pénzcentrum kalkulátorát. (x)
A jattot a tapasztalatok szerint az alkalmazottak nagyon ritkán kapják meg, ez igaz mind a déli, mind az északi partra. Ezek kiemelkedő példák, az ilyen fizetéshez és "juttatásokhoz" sok év tapasztalat, végzettség, teherbírás és megbízhatóság szükséges.
-
Változó karácsonyi kosár: spórolnak a magyarok, de a menüre nem sajnálják
Egy kutatás szerint továbbra is kiemelt fontosságú az ünnep, de sokan szűkebb kerettel gazdálkodnak, visszafogják az ajándékköltést, és a megfizethető meglepetések felé fordulnak.
-
Évente tízmilliárdokat lopnak el a csalók hazai bankszámlákról – Kiderült, ki a legkönnyebb célpont
Becslések szerint 2,6 millió magyar változtatott online vásárlási szokásain, miután átverték vagy csalás célpontja lett, 40%-uk emiatt kevesebbet vásárol a neten.
-
Állatorvosi rendelőből skálázható kkv – így épült fel a Petlegio tőkevonzó modellje
Nándorfi Zoltánt, a Petlegio vezetőjét és Bánfi Zoltánt, az MKIK Tőkealap-kezelő vezérigazgatóját kérdeztük.
-
Zsalutrend: számít a felhasznát anyagokba épített energia (x)
Fókuszban a karbonsemlegességhez hozzájáruló, csekély ökológiai lábnyommal rendelkező és igazolt adatokkal kínált építőanyagok. Ezek között rendhagyó egy 25 éves zsaluinnováció a Mevától.
-
Önálló digitális transzformációs terület a Rossmann-nál (x)
Dedikált csapattal indult el a digitális transzformáció a Rossmann Magyarországnál, az új, önálló területet Fürjes Ádám, a vállalat eddigi webshopvezetője irányítja.
-
A vásárlói élmény és az értékteremtés kéz a kézben jár az Ecofamily üzleteiben (x)
Az elmúlt években látványosan átalakultak a fogyasztói igények: a vásárlók ma már nem csupán termékeket keresnek, hanem olyan márkákat és üzleteket, amelyekkel azonosulni tudnak és amelyek valódi értéket képviselnek.








