A szakszervezet szerint legalább 118 ember biztosan távozott, miközben a cég nyereséges évet zárhatott.
Már csaknem 14 ezren igényelték idén a nyelvvizsga után járó támogatást - írja a Magyar Hírlap.
Már csaknem 14 ezren igényelték idén a nyelvvizsga után járó támogatást. A cikk szerint 13 ezer 566 kérelem érkezett a Magyar Államkincstár Nyugdíjfolyósító Igazgatóságához április végéig, így idén már több kérvényt adtak be, mint 2018 első felében.
A Magyar Államkincstár arról tájékoztatta a napilapot, hogy idén eddig 13 ezer 332 nyelvvizsgázó volt jogosult a támogatásra, az erre kifizetett összeg pedig meghaladja a 400 millió forintot. A kérelmek feldolgozása folyamatos, jelenleg mintegy 400 vár elbírálásra. A nyelvvizsgák támogatására idén csaknem 2,8 milliárd forint fordítható. Ha egyébként utánaszámolunk, a számokból az derül ki, hogy egy igénylő átlagosan körül-belül valamivel több mint 30 000 forint térítést kapott.
Mint ismeretes 2018. január elsejétől minden 35 év alatti fiatalnak megtéríti az állam egy komplex középfokú nyelvvizsga díját. A visszatérítés akkor is igényelhető, ha már több nyelvvizsgával is rendelkezik valaki - tér ki rá a lap.
-
Évente tízmilliárdokat lopnak el a csalók hazai bankszámlákról – Kiderült, ki a legkönnyebb célpont
Becslések szerint 2,6 millió magyar változtatott online vásárlási szokásain, miután átverték vagy csalás célpontja lett, 40%-uk emiatt kevesebbet vásárol a neten.
-
Állatorvosi rendelőből skálázható kkv – így épült fel a Petlegio tőkevonzó modellje
Nándorfi Zoltánt, a Petlegio vezetőjét és Bánfi Zoltánt, az MKIK Tőkealap-kezelő vezérigazgatóját kérdeztük.
-
Zsalutrend: számít a felhasznát anyagokba épített energia (x)
Fókuszban a karbonsemlegességhez hozzájáruló, csekély ökológiai lábnyommal rendelkező és igazolt adatokkal kínált építőanyagok. Ezek között rendhagyó egy 25 éves zsaluinnováció a Mevától.
-
Önálló digitális transzformációs terület a Rossmann-nál (x)
Dedikált csapattal indult el a digitális transzformáció a Rossmann Magyarországnál, az új, önálló területet Fürjes Ádám, a vállalat eddigi webshopvezetője irányítja.
-
A vásárlói élmény és az értékteremtés kéz a kézben jár az Ecofamily üzleteiben (x)
Az elmúlt években látványosan átalakultak a fogyasztói igények: a vásárlók ma már nem csupán termékeket keresnek, hanem olyan márkákat és üzleteket, amelyekkel azonosulni tudnak és amelyek valódi értéket képviselnek.








