Terence Crawford kedden bejelentette visszavonulását az ökölvívástól, alig néhány hónappal azután, hogy megszerezte a világbajnoki címet.
Az elöregedő társadalom egyre inkább ahhoz vezet, hogy a munkavállalók átlagéletkora növekszik, ehhez viszont a vállalatoknak is alkalmazkodniuk kell - írja a Világgazdáság.
A munkaképes lakosság öregedése másfajta munkahelyi konfliktusokat teremt, mint amik korábban voltak jellemzőek, az 55 és 64 év közötti munkavállalók aránya 15-ről 20 százalékra nőhet a következő tíz évben. Ez döntően kihat arra, hogy az átlagos munkaerőnek mennyi tapasztalata van, viszont az idősebb munkavállalóknak több egészségügyi problémájuk van és a szaktudásuk sem feltétlenül naprakész. A termelékenység ugyanis 40-50 éves korig nő, utána viszont csökkenésnek indul. A termelékenység visszaesését egyébként a jobb minőségű egészségügyi ellátás mérsékelheti, ami nemcsak az állam és a cégek, hanem a munkavállalóktól is plusz ráfordításokat igényel.
-
Változó karácsonyi kosár: spórolnak a magyarok, de a menüre nem sajnálják
Egy kutatás szerint továbbra is kiemelt fontosságú az ünnep, de sokan szűkebb kerettel gazdálkodnak, visszafogják az ajándékköltést, és a megfizethető meglepetések felé fordulnak.
-
Évente tízmilliárdokat lopnak el a csalók hazai bankszámlákról – Kiderült, ki a legkönnyebb célpont
Becslések szerint 2,6 millió magyar változtatott online vásárlási szokásain, miután átverték vagy csalás célpontja lett, 40%-uk emiatt kevesebbet vásárol a neten.
-
Állatorvosi rendelőből skálázható kkv – így épült fel a Petlegio tőkevonzó modellje
Nándorfi Zoltánt, a Petlegio vezetőjét és Bánfi Zoltánt, az MKIK Tőkealap-kezelő vezérigazgatóját kérdeztük.
-
Zsalutrend: számít a felhasznát anyagokba épített energia (x)
Fókuszban a karbonsemlegességhez hozzájáruló, csekély ökológiai lábnyommal rendelkező és igazolt adatokkal kínált építőanyagok. Ezek között rendhagyó egy 25 éves zsaluinnováció a Mevától.
-
Önálló digitális transzformációs terület a Rossmann-nál (x)
Dedikált csapattal indult el a digitális transzformáció a Rossmann Magyarországnál, az új, önálló területet Fürjes Ádám, a vállalat eddigi webshopvezetője irányítja.
-
A vásárlói élmény és az értékteremtés kéz a kézben jár az Ecofamily üzleteiben (x)
Az elmúlt években látványosan átalakultak a fogyasztói igények: a vásárlók ma már nem csupán termékeket keresnek, hanem olyan márkákat és üzleteket, amelyekkel azonosulni tudnak és amelyek valódi értéket képviselnek.








