A Forma-1-es pilóták fizetése jelentősen emelkedett 2025-ben, a tíz legjobban kereső versenyző összesen 363 millió dollárt vitt haza, ami 15%-kal több, mint az előző évben.
Havi bruttó 600 ezer forintos fizetése van Reviczky Gábornak, a Kossuth- és Jászai Mari-díjas magyar színésznek. Ezzel az összeggel pedig a legjobban kereső színészek közé tartozik.
Reviczky Gábor a Best magazinnak adott interjújában mesélt arról, hogy havonta bruttó 600 ezer forintos fizetést visz haza. Bőven van azonban mire költeni ezt az összeget.
- mesélte a színész a lapnak.
Mennyit keresnek a színészek?
Reviczky Gábor ezzel az összeggel a legjobban kereső színészek közé sorolja magát, amivel vélhetően nem is nagyon lőtt mellé. A Nemzeti Foglalkoztatási Szolgálat (NFSZ) 2015-ös statisztikája szerint ugyanis a színészek átlagosan havonta bruttó 305 070 forintot vihetnek haza. A pályakezdőknek pedig még ennél is kevesebb jut.
Mennyit visz haza az átlag?
A KSH legfrissebb adatai szerint a bruttó átlagfizetés Magyarországon 2016. január-március időszakban a 253 800 forint volt. Vagyis családi adókedvezmény nélkül számítva a "kézhez kapott" nettó átlagfizetés 168 800 forintra tehető.
-
Állatorvosi rendelőből skálázható kkv – így épült fel a Petlegio tőkevonzó modellje
Nándorfi Zoltánt, a Petlegio vezetőjét és Bánfi Zoltánt, az MKIK Tőkealap-kezelő vezérigazgatóját kérdeztük.
-
Másokért tenni? A Lidl-nél igazán megéri!
A diszkontlánc ünnepi összefogásra hívja vásárlóit, hogy három partnerszervezetével összefogva támogassa a hátrányos helyzetű gyermekek karácsonyát.
-
Zsalutrend: számít a felhasznát anyagokba épített energia (x)
Fókuszban a karbonsemlegességhez hozzájáruló, csekély ökológiai lábnyommal rendelkező és igazolt adatokkal kínált építőanyagok. Ezek között rendhagyó egy 25 éves zsaluinnováció a Mevától.
-
Önálló digitális transzformációs terület a Rossmann-nál (x)
Dedikált csapattal indult el a digitális transzformáció a Rossmann Magyarországnál, az új, önálló területet Fürjes Ádám, a vállalat eddigi webshopvezetője irányítja.
-
A vásárlói élmény és az értékteremtés kéz a kézben jár az Ecofamily üzleteiben (x)
Az elmúlt években látványosan átalakultak a fogyasztói igények: a vásárlók ma már nem csupán termékeket keresnek, hanem olyan márkákat és üzleteket, amelyekkel azonosulni tudnak és amelyek valódi értéket képviselnek.








