A hosszú, késő estébe nyúló tárgyalások meghozták az eredményt: a BKV megegyezett a kollektív munkaügyi vitát kezdeményező valamennyi szakszervezettel oly módon, hogy közben az Üzleti Terv is teljesül - tájékoztatta lapunkat a közlekedési társaság.
A BKV szakszervezetei 2012. november 15-én kollektív munkaügyi vitát kezdeményeztek, a tárgyalásokat a két fél által kijelölt képviselők november 20-án meg is kezdték. Az érdekképviseletekkel több témában folytattak egyeztetést, melynek főbb pontjai: a munkahelyek védelme, a tervezett létszámcsökkentések és azok elkerülésének érdekében tett intézkedések, a busz kiszervezések hatása a BKV munkavállalóira, munkakörülményeire, jövedelmi viszonyaira; a BKV járműveinek és infrastruktúrájának rossz műszaki állapota, ezek megoldásának finanszírozása; a prémium kifizetésének elmaradása; a Munka törvénykönyvének változása kapcsán történt munkakörülmények romlása, és jövedelem-csökkenés; a BKK-val kötött Közszolgáltatási Szerződésből fakadó hátrányos következmények orvoslása; valamint a BKV Kollektív Szerződésének záradékában foglaltak megsértése.
Drágulnak a BKV jegyek, bérletek: így úszhatod meg olcsóbban - KATTINTS!
A megállapodás értelmében, illetve keretében az idei vállalt megtakarításokat megtartva év végéig személyenként 40 ezer forintot ad a BKV az úgynevezett "bérmaradványból", valamint egyszeri 6000 ft étkezési utalvány kerül kiosztásra még karácsony előtt. A kedvezményezett dolgozói körbe a vezető beosztású munkavállalók nem tartoznak bele. Egyéb olyan juttatásokról is született megegyezés, amelyek kifizetésének elmaradását az érdekképviseletek a kollektív munkaügyi vita kezdeményezésekor kifogásolták.
-
Változó karácsonyi kosár: spórolnak a magyarok, de a menüre nem sajnálják
Egy kutatás szerint továbbra is kiemelt fontosságú az ünnep, de sokan szűkebb kerettel gazdálkodnak, visszafogják az ajándékköltést, és a megfizethető meglepetések felé fordulnak.
-
Évente tízmilliárdokat lopnak el a csalók hazai bankszámlákról – Kiderült, ki a legkönnyebb célpont
Becslések szerint 2,6 millió magyar változtatott online vásárlási szokásain, miután átverték vagy csalás célpontja lett, 40%-uk emiatt kevesebbet vásárol a neten.
-
Állatorvosi rendelőből skálázható kkv – így épült fel a Petlegio tőkevonzó modellje
Nándorfi Zoltánt, a Petlegio vezetőjét és Bánfi Zoltánt, az MKIK Tőkealap-kezelő vezérigazgatóját kérdeztük.
-
Zsalutrend: számít a felhasznát anyagokba épített energia (x)
Fókuszban a karbonsemlegességhez hozzájáruló, csekély ökológiai lábnyommal rendelkező és igazolt adatokkal kínált építőanyagok. Ezek között rendhagyó egy 25 éves zsaluinnováció a Mevától.
-
Önálló digitális transzformációs terület a Rossmann-nál (x)
Dedikált csapattal indult el a digitális transzformáció a Rossmann Magyarországnál, az új, önálló területet Fürjes Ádám, a vállalat eddigi webshopvezetője irányítja.
-
A vásárlói élmény és az értékteremtés kéz a kézben jár az Ecofamily üzleteiben (x)
Az elmúlt években látványosan átalakultak a fogyasztói igények: a vásárlók ma már nem csupán termékeket keresnek, hanem olyan márkákat és üzleteket, amelyekkel azonosulni tudnak és amelyek valódi értéket képviselnek.








