A 3-as metró szerelvényei helyett pótlóbuszok szállítják az utasokat a Nagyvárad tér és a Lehel tér között.
FRISS! A BKK a Facebookon délután háromkor közölte, hogy helyreállt a metróközlekedés.
Olajsár izzott a 3-as metró Deák téri állomásánál - mondta a Fővárosi Katasztrófavédelmi Igazgatóság szóvivője szerdán az MTI-vel. A BKK korábban azt közölte, hogy a vágány melletti hulladék gyulladt meg.
Kisdi Máté, a Fővárosi Katasztrófavédelmi Igazgatóság szóvivője az MTI-nek azt mondta, hogy az Újpest felé tartó vágányok mellett az állomástól mintegy tíz méterre az olajsár izzott, füstölt, ezt a BKV dolgozói porral oltóval megszüntették.
Gresz Mihály, a Budapesti Közlekedési Központ (BKK) fődiszpécsere az MTI-vel korábban azt közölte, a 3-as metró szerelvényei helyett pótlóbuszok szállítják az utasokat a Nagyvárad tér és a Lehel tér között, mert meggyulladt a vágány melletti hulladék a 3-as metró Deák téri állomásán.
-
Változó karácsonyi kosár: spórolnak a magyarok, de a menüre nem sajnálják
Egy kutatás szerint továbbra is kiemelt fontosságú az ünnep, de sokan szűkebb kerettel gazdálkodnak, visszafogják az ajándékköltést, és a megfizethető meglepetések felé fordulnak.
-
Évente tízmilliárdokat lopnak el a csalók hazai bankszámlákról – Kiderült, ki a legkönnyebb célpont
Becslések szerint 2,6 millió magyar változtatott online vásárlási szokásain, miután átverték vagy csalás célpontja lett, 40%-uk emiatt kevesebbet vásárol a neten.
-
Állatorvosi rendelőből skálázható kkv – így épült fel a Petlegio tőkevonzó modellje
Nándorfi Zoltánt, a Petlegio vezetőjét és Bánfi Zoltánt, az MKIK Tőkealap-kezelő vezérigazgatóját kérdeztük.
-
Zsalutrend: számít a felhasznát anyagokba épített energia (x)
Fókuszban a karbonsemlegességhez hozzájáruló, csekély ökológiai lábnyommal rendelkező és igazolt adatokkal kínált építőanyagok. Ezek között rendhagyó egy 25 éves zsaluinnováció a Mevától.
-
Önálló digitális transzformációs terület a Rossmann-nál (x)
Dedikált csapattal indult el a digitális transzformáció a Rossmann Magyarországnál, az új, önálló területet Fürjes Ádám, a vállalat eddigi webshopvezetője irányítja.
-
A vásárlói élmény és az értékteremtés kéz a kézben jár az Ecofamily üzleteiben (x)
Az elmúlt években látványosan átalakultak a fogyasztói igények: a vásárlók ma már nem csupán termékeket keresnek, hanem olyan márkákat és üzleteket, amelyekkel azonosulni tudnak és amelyek valódi értéket képviselnek.








