Több száz-ezer éhező magyar várakozott ingyenebédre tegnap a budapesti Teleki téren, melyről megdöbbentő képeket közölt az Ételt az Életért Alapítvány.
Megdöbbentő képet közölt Facebook-oldalán tegnap az Ételt az Életért Alapítvány. A nemzetközi szervezet a VIII. kerületi Teleki téren osztott ételt rászorulóknak. A fotó tanúsága szerint az eseményre több százan-ezren érkeztek.
Az közösségi oldalon is megdöbbenve fogadták az alapítvány fotóját. "Nem tetszik, amit látok... ennyi ember ételért? Iszonyatos!" - írta az egyik hozzászóló. Egy másik kommentelő pedig a következőképp reagált: "Azt hittem ilyet csak régi, fekete-fehér képeken lehet látni." Nos, lehet hogy a történelem ismétli önmagát?
-
Évente tízmilliárdokat lopnak el a csalók hazai bankszámlákról – Kiderült, ki a legkönnyebb célpont
Becslések szerint 2,6 millió magyar változtatott online vásárlási szokásain, miután átverték vagy csalás célpontja lett, 40%-uk emiatt kevesebbet vásárol a neten.
-
Állatorvosi rendelőből skálázható kkv – így épült fel a Petlegio tőkevonzó modellje
Nándorfi Zoltánt, a Petlegio vezetőjét és Bánfi Zoltánt, az MKIK Tőkealap-kezelő vezérigazgatóját kérdeztük.
-
Zsalutrend: számít a felhasznát anyagokba épített energia (x)
Fókuszban a karbonsemlegességhez hozzájáruló, csekély ökológiai lábnyommal rendelkező és igazolt adatokkal kínált építőanyagok. Ezek között rendhagyó egy 25 éves zsaluinnováció a Mevától.
-
Önálló digitális transzformációs terület a Rossmann-nál (x)
Dedikált csapattal indult el a digitális transzformáció a Rossmann Magyarországnál, az új, önálló területet Fürjes Ádám, a vállalat eddigi webshopvezetője irányítja.
-
A vásárlói élmény és az értékteremtés kéz a kézben jár az Ecofamily üzleteiben (x)
Az elmúlt években látványosan átalakultak a fogyasztói igények: a vásárlók ma már nem csupán termékeket keresnek, hanem olyan márkákat és üzleteket, amelyekkel azonosulni tudnak és amelyek valódi értéket képviselnek.








