Soha nem látott mértékben emelkedik a 35 évesnél idősebb nők termékenysége Magyarországon - írja a Népszabadság.
Tvaly rekordmélységbe zuhant a születések száma, ami idén előreláthatólag tovább csökken - hivatkozik a lap a KSH adataira.
A legnagyobb visszaesés épp abban a korosztályban, a huszonéves nők körében következett be, amelyet egészségügyi szempontból a legalkalmasabbnak tartanak a gyerekvállalásra. Viszont tavaly a 30-34 éves nők is kevesebb gyereket vállaltak, holott eddig éppen ez volt az a korosztály, amelyben folyamatosan emelkedett a születések száma.
Kamarás Ferenc demográfus a lapnak elmondta: a válság és a gyes időtartamának változása ellenére egy korcsoportban tavaly is nőtt a születések száma, mégpedig a 35 évesnél idősebb nők között. Különösen feltűnő a 40 évesnél idősebb nők termékenységének növekedése, közülük egy év alatt közel hét százalékkal többen vállalkoztak a szülésre.
-
Évente tízmilliárdokat lopnak el a csalók hazai bankszámlákról – Kiderült, ki a legkönnyebb célpont
Becslések szerint 2,6 millió magyar változtatott online vásárlási szokásain, miután átverték vagy csalás célpontja lett, 40%-uk emiatt kevesebbet vásárol a neten.
-
Állatorvosi rendelőből skálázható kkv – így épült fel a Petlegio tőkevonzó modellje
Nándorfi Zoltánt, a Petlegio vezetőjét és Bánfi Zoltánt, az MKIK Tőkealap-kezelő vezérigazgatóját kérdeztük.
-
Zsalutrend: számít a felhasznát anyagokba épített energia (x)
Fókuszban a karbonsemlegességhez hozzájáruló, csekély ökológiai lábnyommal rendelkező és igazolt adatokkal kínált építőanyagok. Ezek között rendhagyó egy 25 éves zsaluinnováció a Mevától.
-
Önálló digitális transzformációs terület a Rossmann-nál (x)
Dedikált csapattal indult el a digitális transzformáció a Rossmann Magyarországnál, az új, önálló területet Fürjes Ádám, a vállalat eddigi webshopvezetője irányítja.
-
A vásárlói élmény és az értékteremtés kéz a kézben jár az Ecofamily üzleteiben (x)
Az elmúlt években látványosan átalakultak a fogyasztói igények: a vásárlók ma már nem csupán termékeket keresnek, hanem olyan márkákat és üzleteket, amelyekkel azonosulni tudnak és amelyek valódi értéket képviselnek.








