Összesen 9600 honfitársunknak van egymillió forintot, azaz jelenlegi árfolyamon 183 millió forintos vagyona az ingatlanok nélkül számolva. Megelőzzük a szlovákokat és a négyszer nagyobb népességű lengyeleket is.
A legtöbb térségbeli országot verjük a dollármilliomosok számában - írja a Napi Gazdaság. A lap a Merrill Lynch és a Capgemini World Wealth Report 2010 felmérésére hivatkozik, miszerint Magyarországon 9600-an vannak azok, akiknek a vagyona az ingatlanokat nem számítva is meghaladja az 1 millió dollárt, vagyis a 183 millió forintot.
A magyar dollármilliomosok tábora így jóval nagyobb, mint a szlovákoké, északi szomszédunknál ugyanis mindössze 2200-an vannak. Sőt, a négyszer népesebb Lengyelországban is csak 8800-ra teszik a dollármilliomosok számát. Egyedül a cseh vagyonosok vannak többen a magyaroknál: a nagyjából hasonló lakosságú országban ugyanis 12600-an élnek.

A világ egészét tekintve a legalább egymillió dolláros vagyonúak száma tavaly elérte a 10 milliót. A legtöbben az Egyesült Államokban élnek, szám szerint 2 millió 866 ezren. Az USA-t Japán követi 1,65 millióval, a bronzérmes pedig Németország, ahol 861 ezer milliomos lakik. Bár a kínai milliomosok száma rohamosan nő (477 ezer), még mindig nagyon messze van, hogy az ázsiai ország ezen a téren megszorongassa Amerikát.
-
Állatorvosi rendelőből skálázható kkv – így épült fel a Petlegio tőkevonzó modellje
Nándorfi Zoltánt, a Petlegio vezetőjét és Bánfi Zoltánt, az MKIK Tőkealap-kezelő vezérigazgatóját kérdeztük.
-
Zsalutrend: számít a felhasznát anyagokba épített energia (x)
Fókuszban a karbonsemlegességhez hozzájáruló, csekély ökológiai lábnyommal rendelkező és igazolt adatokkal kínált építőanyagok. Ezek között rendhagyó egy 25 éves zsaluinnováció a Mevától.
-
Önálló digitális transzformációs terület a Rossmann-nál (x)
Dedikált csapattal indult el a digitális transzformáció a Rossmann Magyarországnál, az új, önálló területet Fürjes Ádám, a vállalat eddigi webshopvezetője irányítja.
-
A vásárlói élmény és az értékteremtés kéz a kézben jár az Ecofamily üzleteiben (x)
Az elmúlt években látványosan átalakultak a fogyasztói igények: a vásárlók ma már nem csupán termékeket keresnek, hanem olyan márkákat és üzleteket, amelyekkel azonosulni tudnak és amelyek valódi értéket képviselnek.








