Lecseréli védjegyévé vált piros sapkáját Niki Lauda. A Formula-1 egykori sztárjának lejárt százmilliós szponzori szerződése - és kapott egy előnyösebb ajánlatot.
A jelenleg a német RTL szakértőjeként dolgozó 61 éves Lauda azért cseréli le védjegyévé vált piros sapkáját, mert lejárt négyéves szponzori szerződése a svájci Oerlikon gépgyárral.

Fotó: moneyservicegroup.com
Az osztrák sportolót az idei F1-es szezontól egy liechtensteini pénzügyi csoport, a Money Service Group támogatja. A logóhoz új szín is dukál: Lauda ezentúl kék baseballsapkában jelenik meg a nyilvánosság előtt.
A szponzori szerződés financiális hátteréről nem közöltek bővebb információt, azonban a Die Zeit korábban azt írta, hogy az előző szponzor 1,2 millió eurót (jelenlegi áron átszámítva mintegy 330 millió forintot) fizetett Lauda piros sapkájának reklámfelületéért. Lapinformációk szerint ennél az összegnél is többet kínált a Money Service Group, így Lauda -rövid gondolkodás után- megemelte előttük kalapját.
"Gyakori tévhit, hogy fenntarthatóan élni drága. (...) Pedig a fenntarthatóság sokkal gazdaságosabb" - Hegedűs Kristóf.
Egy fiatal közgazdász házaspár miért dönt úgy, hogy a budapesti életet hátrahagyva a Mátrába költözik, és megment egy 3,2 hektáros, kivágásra ítélt gyümölcsöskertet?
A környezettudatos, fenntartható életmód kialakítása mindannyiunk közös érdeke.
Anita a kislányának keresett használt télikabátot az online piacon, de a hatalmas kínálat ellenére sem találta meg, amit keresett. Így született meg a Ruhacsúszda ötlete.
-
Többtucat termék árát csökkentette a Lidl: ezeknél a leglátványosabb a változás
Az árréstoppal érintett termékeken kívül is jelentős árcsökkentéssel találkozhatnak a vásárlóka a Lidl boltjaiban.
-
Az újratölthető flakonok a kozmetikai iparba is betörtek (+Videó)
A Respray flakonokat már 30 üzletben tölthetjük újra.


