A Google eddig is híres volt arról, hogy különösen jól bánik munkavállalóival, most azonban kiemelten a dolgozók egy csoportjával, a melegekkel próbál jót tenni, akik a jövőben magasabb fizetést kapnak, hogy az eltérő adózási szabályok ne érintsék őket hátrányosan.
A Google-nél dolgozóknak igazán nincs okuk panaszra: nem csak, hogy ingyen ehetnek a cégnél, ingyen használhatják a mosodát, de még az 5 hónapos szülési szabadságon is teljes fizetés illeti meg őket.
A meleg munkavállalóknak most extra fizetést ajánl a cégóriás, hogy az adózási törvények ne érintsék őket hátrányosan, az USA-ban ugyanis a szabályok értelmében a cégek által a munkavállalóknak fizetett életbiztosítás a dolgozó házastársa számára is adómentesen biztosítható, azonban melegek ebből nem tudnak profitálni. Az ebből származó anyagi hátrányért - átlagosan évi 650 dollár - most fizetésemelés formájában próbálja kompenzálni őket a Google.
A döntés értelmében január elsejéig visszamenőleg megkapják a bérkülönbözetet a meleg dolgozók. Hogy a 20 600 munkavállalóból hányan fognak profitálni ebből, nem tudni, azonban a cégen belül működő meleg közösségnek 700 tagja van.
Laszlo Bock a Google nemzetközi humánerőforrás-menedzselési vezetője elmondta, hogy a cég úgy jutott erre a döntésre, hogy egy munkavállaló felhívta az említett esélyegyenlőtlenségre a figyelmet. Hogy ez mennyibe fog kerülni a tavaly 4 milliárd dollár profitot termelő vállalatnak, nem árulta el a vezető.
-
Ez a cég ott lát lehetőséget, ahonnan más menekül: bevásárolták magukat egy borsodi zsákfalu baromfifeldolgozójába
A Pi-Pi Kft. a Demján Sándor Tőkeprogram segítségével korszerűsíti az üzemet.
-
Elektromos 4x4 városban, országúton, terepen: hol jön ki az előnye?
Mit is nyújt a négykerék-hajtás a mindennapokban az autósok számára?
-
Változó karácsonyi kosár: spórolnak a magyarok, de a menüre nem sajnálják
Egy kutatás szerint továbbra is kiemelt fontosságú az ünnep, de sokan szűkebb kerettel gazdálkodnak, visszafogják az ajándékköltést, és a megfizethető meglepetések felé fordulnak.
-
Évente tízmilliárdokat lopnak el a csalók hazai bankszámlákról – Kiderült, ki a legkönnyebb célpont
Becslések szerint 2,6 millió magyar változtatott online vásárlási szokásain, miután átverték vagy csalás célpontja lett, 40%-uk emiatt kevesebbet vásárol a neten.
-
Zsalutrend: számít a felhasznát anyagokba épített energia (x)
Fókuszban a karbonsemlegességhez hozzájáruló, csekély ökológiai lábnyommal rendelkező és igazolt adatokkal kínált építőanyagok. Ezek között rendhagyó egy 25 éves zsaluinnováció a Mevától.
-
Önálló digitális transzformációs terület a Rossmann-nál (x)
Dedikált csapattal indult el a digitális transzformáció a Rossmann Magyarországnál, az új, önálló területet Fürjes Ádám, a vállalat eddigi webshopvezetője irányítja.
-
A vásárlói élmény és az értékteremtés kéz a kézben jár az Ecofamily üzleteiben (x)
Az elmúlt években látványosan átalakultak a fogyasztói igények: a vásárlók ma már nem csupán termékeket keresnek, hanem olyan márkákat és üzleteket, amelyekkel azonosulni tudnak és amelyek valódi értéket képviselnek.








