A Philips Franciaországban elbocsátott dolgozóinak Székesfehérváron ajánlott állást, havi 450 euróért, amit a franciák provokációnak tartanak: ennyi pénzért nem költöznek Magyarországra - írja a Népszabadság.
A Philips gazdasági okokra hivatkozva a hétvégén jelentette be, hogy február 12-én végleg bezárja a franciaországi Dreux-ben található gyárát. Erről először tavaly októberben tett említést, majd januárban a csoportos leépítések után megmaradt 212 dolgozó tiltakozásul ellenőrzése alá vette az üzemet.
Őket most hétvégén két ajánlott levél is fogadta: az egyikben közölték velük, hogy hétfőn már nem kell bemenniük dolgozni, a másikban székesfehérvári munkát ajánlottak a magyarul tudóknak, havi 450 eurós fizetésért, vagyis korábbi fizetésük töredékéért.
Az ajánlatot természetesen nem fogadták el, sőt a szakszervezetek bírósághoz is fordulnának a felszámolási eljárás felfüggesztése és a munkahelyek megtartása végett.
-
Ez a cég ott lát lehetőséget, ahonnan más menekül: bevásárolták magukat egy borsodi zsákfalu baromfifeldolgozójába
A Pi-Pi Kft. a Demján Sándor Tőkeprogram segítségével korszerűsíti az üzemet.
-
Elektromos 4x4 városban, országúton, terepen: hol jön ki az előnye?
Mit is nyújt a négykerék-hajtás a mindennapokban az autósok számára?
-
Változó karácsonyi kosár: spórolnak a magyarok, de a menüre nem sajnálják
Egy kutatás szerint továbbra is kiemelt fontosságú az ünnep, de sokan szűkebb kerettel gazdálkodnak, visszafogják az ajándékköltést, és a megfizethető meglepetések felé fordulnak.
-
Évente tízmilliárdokat lopnak el a csalók hazai bankszámlákról – Kiderült, ki a legkönnyebb célpont
Becslések szerint 2,6 millió magyar változtatott online vásárlási szokásain, miután átverték vagy csalás célpontja lett, 40%-uk emiatt kevesebbet vásárol a neten.
-
Zsalutrend: számít a felhasznát anyagokba épített energia (x)
Fókuszban a karbonsemlegességhez hozzájáruló, csekély ökológiai lábnyommal rendelkező és igazolt adatokkal kínált építőanyagok. Ezek között rendhagyó egy 25 éves zsaluinnováció a Mevától.
-
Önálló digitális transzformációs terület a Rossmann-nál (x)
Dedikált csapattal indult el a digitális transzformáció a Rossmann Magyarországnál, az új, önálló területet Fürjes Ádám, a vállalat eddigi webshopvezetője irányítja.
-
A vásárlói élmény és az értékteremtés kéz a kézben jár az Ecofamily üzleteiben (x)
Az elmúlt években látványosan átalakultak a fogyasztói igények: a vásárlók ma már nem csupán termékeket keresnek, hanem olyan márkákat és üzleteket, amelyekkel azonosulni tudnak és amelyek valódi értéket képviselnek.








