Különös dolgokat tanítanak egyes angliai általános iskolákban. A Lancashire-i rendőrség oktató DVD-ket készített, amelyek a terrorizmus elleni védekezésre oktatják a gyerekeket.
A kisiskolásoknak rajzfilmek szereplői magyarázzák el a vallási fundamentalizmus veszélyeit. A rendőrök szerint a gyerekek így felismerhetik, ha osztálytársuk esetleg rájuk akarná erőltetni szélsőségesnek vélt nézeteit.
A videón egy kis oroszlán szájából hallhatják a gyerekek, hogy egy terrorista ugyanúgy néz ki, mint bárki más, és hogy mit kell tenniük, ha valaki egy esetleges terrorcselekményről beszél nekik. (Az oroszlán azt tanácsolja, forduljanak szüleikhez vagy tanáraikhoz.).
Azt is elmondják, hogy sok terrorista már iskolás korában megismerkedik a szélsőséges nézetekkel, és már gyermekként azok híve lesz.
A rendőrség szóvivője szerint nem ijesztgetni akarnak, csupán a tudatosságra próbálják nevelni a gyerekeket. Külön hangsúlyozta, hogy a prevenciós tevékenység nem elsősorban az iszlám szélsőségesek ellen irányul, hanem például az erőszakos állatvédő szervezetek növekedését is szeretnék ilyen módon megakadályozni.
-
Állatorvosi rendelőből skálázható kkv – így épült fel a Petlegio tőkevonzó modellje
Nándorfi Zoltánt, a Petlegio vezetőjét és Bánfi Zoltánt, az MKIK Tőkealap-kezelő vezérigazgatóját kérdeztük.
-
Másokért tenni? A Lidl-nél igazán megéri!
A diszkontlánc ünnepi összefogásra hívja vásárlóit, hogy három partnerszervezetével összefogva támogassa a hátrányos helyzetű gyermekek karácsonyát.
-
Zsalutrend: számít a felhasznát anyagokba épített energia (x)
Fókuszban a karbonsemlegességhez hozzájáruló, csekély ökológiai lábnyommal rendelkező és igazolt adatokkal kínált építőanyagok. Ezek között rendhagyó egy 25 éves zsaluinnováció a Mevától.
-
Önálló digitális transzformációs terület a Rossmann-nál (x)
Dedikált csapattal indult el a digitális transzformáció a Rossmann Magyarországnál, az új, önálló területet Fürjes Ádám, a vállalat eddigi webshopvezetője irányítja.
-
A vásárlói élmény és az értékteremtés kéz a kézben jár az Ecofamily üzleteiben (x)
Az elmúlt években látványosan átalakultak a fogyasztói igények: a vásárlók ma már nem csupán termékeket keresnek, hanem olyan márkákat és üzleteket, amelyekkel azonosulni tudnak és amelyek valódi értéket képviselnek.








