A Vám- és Pénzügyőrség munkatársai tegnap délután Biharnagybajom és Sárrétudvari települések között próbáltak megállítani egy személygépkocsival közlekedő magyar férfit.
A sofőr - észlelve az ellenőrző pontot - fékezett és visszafordult. Arra nem számított, hogy néhány száz méterre mögötte is van két pénzügyőr autó, akik éppen az ilyen esetekben kényszerítik megállásra a menekülő járműveket. Amikor a jármű vezetője észrevette, hogy ismét pénzügyőri egységekkel találja szembe magát, egy kamion mögé próbált elbújni, majd miután ez sem sikerült egy mellékútra letérve akart elmenekülni. Azt nem tudta, hogy a felkínált menekülő útvonal zsákutca, amelynek végén a csempész kénytelen volt önmagától lassítani és megállni.

A vám-és pénzügyőrség munkatársai ezt követően átvizsgálták az autót, amelynek utasterében közel 9000 doboz magyar adójegy nélküli cigaretta volt berakva.
A több mint 4 millió forint értékű dohányterméket és a szállításra használt gépkocsit a pénzügyőrök lefoglalták, a csapdába csalt sofőr ellen jövedéki orgazdaság bűncselekmény elkövetésének megalapozott gyanúja miatt eljárást indítottak.

Az ügy kapcsán várható bírság meghaladja az 5 millió forintot.
-
Évente tízmilliárdokat lopnak el a csalók hazai bankszámlákról – Kiderült, ki a legkönnyebb célpont
Becslések szerint 2,6 millió magyar változtatott online vásárlási szokásain, miután átverték vagy csalás célpontja lett, 40%-uk emiatt kevesebbet vásárol a neten.
-
Állatorvosi rendelőből skálázható kkv – így épült fel a Petlegio tőkevonzó modellje
Nándorfi Zoltánt, a Petlegio vezetőjét és Bánfi Zoltánt, az MKIK Tőkealap-kezelő vezérigazgatóját kérdeztük.
-
Zsalutrend: számít a felhasznát anyagokba épített energia (x)
Fókuszban a karbonsemlegességhez hozzájáruló, csekély ökológiai lábnyommal rendelkező és igazolt adatokkal kínált építőanyagok. Ezek között rendhagyó egy 25 éves zsaluinnováció a Mevától.
-
Önálló digitális transzformációs terület a Rossmann-nál (x)
Dedikált csapattal indult el a digitális transzformáció a Rossmann Magyarországnál, az új, önálló területet Fürjes Ádám, a vállalat eddigi webshopvezetője irányítja.
-
A vásárlói élmény és az értékteremtés kéz a kézben jár az Ecofamily üzleteiben (x)
Az elmúlt években látványosan átalakultak a fogyasztói igények: a vásárlók ma már nem csupán termékeket keresnek, hanem olyan márkákat és üzleteket, amelyekkel azonosulni tudnak és amelyek valódi értéket képviselnek.








