Két és fél percenként oldalletöltést generálni egy pornóoldalon munkaidőben nem kis teljesítmény, valószínűleg másra már nem is nagyon jut idő mellette, így magára a munkára sem. Röviden ezt tudja felmutatni az amerikai rekorder, a munkahelyi netes elkalandozás azonban egyáltalán nem ritka a tengerentúlon (sem).
A Nielsen Online októberi adatai szerint minden negyedik olyan amerikai munkavállaló, aki használja a világhálót munkájához, meglátogat munkaidejében pornóoldalakat. A tendencia természetesen emelkedő: az arány tavaly ilyenkor még csak 23% volt. A felnőtt oldalak látogatottsági csúcsa a mérések szerint egyébként is a munkaidőre esik, a legtöbben ekkor kíváncsiak a tartalmukra.
"Ágazati szakértők" szerint az érdeklődés növekedése a válság miatti vigaszkeresésnek és az ingyenes oldalak elszaporodásának köszönhető, de azt sem szabad elfelejteni, hogy sok alkalmazott szerint a főnök a nehéz időkben nagyon el van foglalva, így gyakorlatilag akármit meg lehet tenni észrevétlenül.
Akármit azért nem, ahogy a nyilvánosságra hozott amerikai esetek is mutatják. Akad olyan vezető beosztású alkalmazott, aki úgy bukott le, hogy túl gyakran fagyott le a gépe, amiről kiderült, hogy a szexoldalak gyakori látogatása miatt sorozatosan megfertőződik.
A cégeket a kieső munkaidő mellett az IT-oldali fenyegetettség sem érinti túl kedvezően, így válság idején, amikor a munkahelyi hatékonyság előtérbe kerül, sokaknak máshol kell vigaszt keresniük, ellenkező esetben rengeteg ilyen jellegű elbocsátásról kaphatunk hírt az előttünk álló hónapokban.
-
Évente tízmilliárdokat lopnak el a csalók hazai bankszámlákról – Kiderült, ki a legkönnyebb célpont
Becslések szerint 2,6 millió magyar változtatott online vásárlási szokásain, miután átverték vagy csalás célpontja lett, 40%-uk emiatt kevesebbet vásárol a neten.
-
Állatorvosi rendelőből skálázható kkv – így épült fel a Petlegio tőkevonzó modellje
Nándorfi Zoltánt, a Petlegio vezetőjét és Bánfi Zoltánt, az MKIK Tőkealap-kezelő vezérigazgatóját kérdeztük.
-
Zsalutrend: számít a felhasznát anyagokba épített energia (x)
Fókuszban a karbonsemlegességhez hozzájáruló, csekély ökológiai lábnyommal rendelkező és igazolt adatokkal kínált építőanyagok. Ezek között rendhagyó egy 25 éves zsaluinnováció a Mevától.
-
Önálló digitális transzformációs terület a Rossmann-nál (x)
Dedikált csapattal indult el a digitális transzformáció a Rossmann Magyarországnál, az új, önálló területet Fürjes Ádám, a vállalat eddigi webshopvezetője irányítja.
-
A vásárlói élmény és az értékteremtés kéz a kézben jár az Ecofamily üzleteiben (x)
Az elmúlt években látványosan átalakultak a fogyasztói igények: a vásárlók ma már nem csupán termékeket keresnek, hanem olyan márkákat és üzleteket, amelyekkel azonosulni tudnak és amelyek valódi értéket képviselnek.








