Az Allianz észak-amerikai csoportjának legfrissebb tanulmánya szerint minden harmadik nő szívesen tanulna pénzügyeket, amit a mindennapi életben is hasznosítani tudna, de csak kevesen tudják, hogy álljanak neki. Az egyedülálló anyák még inkább tudásra szomjaznak.
A "Nők, pénz és hatalom" címen kiadott legfrissebb tanulmány, melyet észak-amerikai nők körében végeztek, két kérdésre keresi a választ: mit szeretnének a nők pénzügyek terén tanulni, és mindezt hogyan?
Az eredmények alapján leggyakrabban az internetet használják információszerzésre, ugyanakkor ezt a forrást tekintik az egyik legkevésbé megbízhatónak, sokkal szívesebben tanulnának személyes oktatás formájában.
A legtöbb nő, főként az egyedülálló anyák és a gyerek nélküli szinglik különösen fontosnak tartanák, és szívesen tanulna nyugdíj-előtakarékosságról, biztosításokról, valamint alapvető pénzügyi kifejezéseket, terminológiát, de az elvált nők is felülreprezentáltak a tanulásra, tudásra szomjazók között.
Az interneten fellelhető információk megbízhatatlansága miatt azonban sokkal szívesebben informálódnak szakmai tanácsadóktól, családtagoktól, barátokról, de még akár televízióból, magazinokból is.
Bárkinek járhat ingyen 8-11 millió forint, ha nyugdíjba megy: egyszerű igényelni!
A magyarok körében évről-évre nagyobb népszerűségnek örvendenek a nyugdíjmegtakarítási lehetőségek, ezen belül is különösen a nyugdíjbiztosítás. Mivel évtizedekre előre tekintve az állami nyugdíj értékére, de még biztosítottságra sincsen garancia, úgy tűnik ez időskori megélhetésük biztosításának egy tudatos módja. De mennyi pénzhez is juthatunk egy nyugdíjbiztosítással 65 éves korunkban és hogyan védhetjük ki egy ilyen megtakarítással pénzünk elértéktelenedését? Minderre választ kaphatsz ebben a cikkben, illetve a Pénzcentrum nyugdíj megtakarítás kalkulátorában is. (x)
A válaszoló nők több mint harmada (35 százalék) tehát valóban tanulni szeretne, hogy naprakészebbek, tájékozottabbak legyenek nyugdíj, biztosítás és egyéb mindennapi pénzügyek terén.
Nincs bevásárlás, megbízható alapanyagok utáni futkosás és hosszas konyhai előkészület. Nincs morfondírozás, hogy mit együnk ma, az étkezések tervezettek, könnyen elkészíthetőek.
Alig egy hónapja indult útjára a Designer Szörp by Gyulai Évi közösségi finanszírozási kampánya a Brancson.
A Brancs a hazai piacon egyedi koncepciójával és célközönségével gyakorlatilag indulása óta aktív résztvevője a startup világnak.
Hivatalosan is elindította befektetési kampányát a Brancs közösségi piactér, amely rekordérdeklődéssel zárta az előregisztrációs kampányát.
-
Évek óta nem volt erre példa a lakáspiacon: komoly előnyhöz jutottak a lakásvásárlók
Hosszú évek tartó trend fordult meg a hazai lakáspiacon: a hirdetési idők meghosszabbodtak, és a keresleti piacról a kínálati piac felé mozdult el az ágazat.
-
Klasszikus Porsche – a jövő legélvezetesebb befektetése (x)
A márka gazdag történelmében szinte csak olyan modellt találunk, amely érdemes arra, hogy megőrizzék az utókornak.
GYŐR - Pörgessük fel együtt a hazai KKV szektort!
VESZPRÉM - Pörgessük fel együtt a hazai KKV szektort!
MISKOLC - Pörgessük fel együtt a hazai KKV szektort!
DEBRECEN - Pörgessük fel együtt a hazai KKV szektort!


