Olvasóink többségét minden bizonnyal nem lepi meg, hogy mára az álláskeresésben és a fejvadászatban is kiemelkedően fontos szerep jut a világhálónak. A legnagyobb állásportálok több ezer munkahelyet kínálnak, havi látogatottságuk pedig százezres nagyságrendű.
Ma már sok cég, személyzeti tanácsadó iroda a nyomtatott sajtó helyett először az interneten kínálja állásait. A hirdetési időtartam jócskán lecsökkent: néhány éve még egy hétnél hamarabb nem volt levehető egy népszerű hirdetés, ma pedig néhány órán belül is rengeteg jelentkező özönlik.
A piacon az álláskeresők száma jelentősen meghaladja a kínálatot, így értelemszerűen a vállalkozások kínálata a mérvadó.
A multik egy bizonyos pozíció felett általában fejvadászcégeket alkalmaznak a megfelelő személyek kiválasztására, melyek jellemzően az alkalmazott 1-3 havi bruttó bérének megfelelő sikerdíjért dolgoznak. Ezen összegért nem csak a hirdetést jelentetik meg, hanem vállalják az első körös kiválasztást is.
Tucatjával keresik a magyar dolgozókat az osztrákok: 2000 euró havi nettót adnak, gyakorlat sem kell
Ausztriában és hazánkban is készülnek már a nyári szezonra, a hotelek mindenhol keresik a kisegítő konyhai munkatársakat.
Forrnak az indulatok a diákbérek körül: valóban többet kereshetnek a 25 év alattiak az idősebbeknél?
Valóban többet kereshetnek a 25 év alattiak, mint az idősebb munkavállalók? Szakértő oszlatja el az szja-kedvezmény körüli kételyeket.
Hadtörténeti kuriózum lehet az a 120 darab színes, jó minőségben retusált és digitalizált, publikálás előtt álló felvétel, amely 45 év lappangás után került elő.
Az egyik legígéretesebb hazai technológiai startup által most piacra dobott okos gyűrű lehetővé teszi, hogy egyetlen érintéssel bármilyen infót megosszunk magunkról új ismerősünkkel.
Rekord gyorsasággal fogytak el a jegyek arra 400 fősre tervezett, fiataloknak szóló kapcsolatépítő és önfejlesztő rendezvényre, amelynél a szervezők a közösségi finanszírozás modelljével toboroztak.
Az első hazai közösségi piactéren sikeresen célba ért egy mézes kampány, amelyben a vásárlás mellett egy hartai termelő kaptárait is örökbe lehetett fogadni.
-
De'Longhi Rivelia automata kávégép lenyűgözte a piacot a három International Forum Design Awards (IF) Díj elnyerésével (x)
2024. március 1-jén a De’Longhi, a világszerte elismert vezető háztartási termékeket gyártó vállalat, büszkén mutatta be legújabb innovációját, a Rivelia teljesen automata kávégépet.
- Újabb csalási trükkre figyelmeztet a Telekom
- Szokatlan hiba miatt hívják vissza a Tesla új gyöngyszemét
- Kiderült, hány magyar dolgozik külföldön – és az is, mivel lehetne őket hazacsábítani
- Jó számokat hoz Magyarország az autós piacon
- Erre már sokan vártak: itt a TikTok új alkalmazása
- Van egy kis probléma az autók elkobzásával a szomszédban