Az Aflac Inc. nevű Georgia-i biztosítótársaság az első olyan jelentős amerikai vállalat, mely kikéri részvényesei véleményét arról, hogy mennyit keressen a vezérigazgató. A szavazás eredménye ugyan nem kötelezi semmire az igazgatóságot, a lépés azonban ennek ellenére is jelentős.
Január végéig 44 amerikai vállalat jelezte, hogy megszavaztatja részvényeseit a vezető fizetéséről, köztük van többek között a Citigroup és a Coca-Cola is.
2005-ben az USA-ban a vezérigazgatók átlagosan 262-szer kerestek többet egy átlagos alkalmazottnál, mely az Economic Policy Institute 40 éves adatbázisa szerint a második legszélesebb szakadék.
2005-ben a vezérigazgatók egyetlen munkanap alatt többet kerestek, mint átlagos alkalmazottjuk 52 hét alatt. Az S&P 500 vállalatainak vezetői 2005-ben átlagosan 13.51 millió dollárt vittek haza.
Az Aflac vezetőjének csomagja 2005-ben 30.5 millió dollárt ért, melyből 24 milliót tettek ki a részvényopciók.
-
Változó karácsonyi kosár: spórolnak a magyarok, de a menüre nem sajnálják
Egy kutatás szerint továbbra is kiemelt fontosságú az ünnep, de sokan szűkebb kerettel gazdálkodnak, visszafogják az ajándékköltést, és a megfizethető meglepetések felé fordulnak.
-
Évente tízmilliárdokat lopnak el a csalók hazai bankszámlákról – Kiderült, ki a legkönnyebb célpont
Becslések szerint 2,6 millió magyar változtatott online vásárlási szokásain, miután átverték vagy csalás célpontja lett, 40%-uk emiatt kevesebbet vásárol a neten.
-
Állatorvosi rendelőből skálázható kkv – így épült fel a Petlegio tőkevonzó modellje
Nándorfi Zoltánt, a Petlegio vezetőjét és Bánfi Zoltánt, az MKIK Tőkealap-kezelő vezérigazgatóját kérdeztük.
-
Zsalutrend: számít a felhasznát anyagokba épített energia (x)
Fókuszban a karbonsemlegességhez hozzájáruló, csekély ökológiai lábnyommal rendelkező és igazolt adatokkal kínált építőanyagok. Ezek között rendhagyó egy 25 éves zsaluinnováció a Mevától.
-
Önálló digitális transzformációs terület a Rossmann-nál (x)
Dedikált csapattal indult el a digitális transzformáció a Rossmann Magyarországnál, az új, önálló területet Fürjes Ádám, a vállalat eddigi webshopvezetője irányítja.
-
A vásárlói élmény és az értékteremtés kéz a kézben jár az Ecofamily üzleteiben (x)
Az elmúlt években látványosan átalakultak a fogyasztói igények: a vásárlók ma már nem csupán termékeket keresnek, hanem olyan márkákat és üzleteket, amelyekkel azonosulni tudnak és amelyek valódi értéket képviselnek.








