A főiskolások közül sokan gondolják úgy, hogy szükségük van még valamilyen továbbképzésre, amint az az Universitas Press Felsőoktatás Kutatóműhely által végzett közvélemény-kutatásból kiderül.
A Budapesti Kommunikációs Főiskola, a Modern Üzleti Tudományok és a Zsigmond Király Főiskola diákjai közül a többség úgy gondolja, hogy a kedvező elhelyezkedéshez szükséges a főiskola utáni továbbtanulás. Az Országos Felsőoktatási Információs Központ megbízásából tavaly tavasszal készített felmérésből kiderül, hogy hasonlóan vélekednek a természettudományi főiskolára járók is - írja a Világgazdaság.
A bölcsész főiskolások sem vélekednek másképp, azonban a képzés hosszáról már megoszlanak a vélemények. A műszaki főiskolások többsége is választana valamilyen továbbképzési lehetőséget, a legtöbben a szakterületüket szeretnék jobban megismerni, hogy később versenyképesebb tudással jelentkezzenek a munkaerőpiacon.
Ennek ellenére a Budapesti Műszaki és Gazdaságtudományi Főiskola Kandó Kálmán Villamosmérnöki Főiskolai Kar, valamint a Debreceni Egyetem Műszaki Főiskolai Kar hallgatóinak közel 50 százaléka úgy gondolja, hogy a későbbiek során elegendő lesz a főiskolai évek alatt megszerzett tudás.
-
Változó karácsonyi kosár: spórolnak a magyarok, de a menüre nem sajnálják
Egy kutatás szerint továbbra is kiemelt fontosságú az ünnep, de sokan szűkebb kerettel gazdálkodnak, visszafogják az ajándékköltést, és a megfizethető meglepetések felé fordulnak.
-
Évente tízmilliárdokat lopnak el a csalók hazai bankszámlákról – Kiderült, ki a legkönnyebb célpont
Becslések szerint 2,6 millió magyar változtatott online vásárlási szokásain, miután átverték vagy csalás célpontja lett, 40%-uk emiatt kevesebbet vásárol a neten.
-
Állatorvosi rendelőből skálázható kkv – így épült fel a Petlegio tőkevonzó modellje
Nándorfi Zoltánt, a Petlegio vezetőjét és Bánfi Zoltánt, az MKIK Tőkealap-kezelő vezérigazgatóját kérdeztük.
-
Zsalutrend: számít a felhasznát anyagokba épített energia (x)
Fókuszban a karbonsemlegességhez hozzájáruló, csekély ökológiai lábnyommal rendelkező és igazolt adatokkal kínált építőanyagok. Ezek között rendhagyó egy 25 éves zsaluinnováció a Mevától.
-
Önálló digitális transzformációs terület a Rossmann-nál (x)
Dedikált csapattal indult el a digitális transzformáció a Rossmann Magyarországnál, az új, önálló területet Fürjes Ádám, a vállalat eddigi webshopvezetője irányítja.
-
A vásárlói élmény és az értékteremtés kéz a kézben jár az Ecofamily üzleteiben (x)
Az elmúlt években látványosan átalakultak a fogyasztói igények: a vásárlók ma már nem csupán termékeket keresnek, hanem olyan márkákat és üzleteket, amelyekkel azonosulni tudnak és amelyek valódi értéket képviselnek.








