A német közlekedési miniszter, Manfred Stolpe a Berliner Zeitung szombati kiadásában megerősítette a kormányzati "nem"-et a személygépkocsik esetleges németországi autópályadíjának bevezetésére - írja az MTI.
Stolpe szerint az autópályadíj mindenekelőtt azt a több százezer napi ingázót terhelné, akik az ország keleti feléből nagyobb távolságra utaznak dolgozni Nyugat-Németországba. Így a személygépkocsi-autópályadíj végül akár a foglalkoztatásra is hatással lenne.
Stolpe a Berliner Zeitungnak elmondta, hogy a január 1-vel a teherjárművek számára sikerrel bevezetett autópályadíj bevételeivel nem a német költségvetés lyukait tömködnék, hanem az ebből származó összes bevétel a közlekedési infrastruktúrát javítja majd.

Így vágja át a magyar dolgozókat a saját főnökük: kevesen tudják, hogy így teljesen ingyen gürcölnek
Ha munkaügyekről, munkajogi ismeretekről van szó, mi, magyarok nem állunk éppen a helyzet magaslatán.
Hivatalosan is elindította befektetési kampányát a Brancs közösségi piactér, amely rekordérdeklődéssel zárta az előregisztrációs kampányát.
Év végén két újabb izgalmas kampány ért el kiemelkedő sikereket a Brancs piacterén.
Most viszont bemutatunk 3 olyan projektet, amikről valószínűleg sokat fogunk még hallani 2023-ban!
A könyv szerzőjét, Zubreczki Dávidot kérdeztük a balatoni fejlesztésekről, a városnézésről, építészetről és hogy mitől lenne élhetőbb Budapest. Interjú.
-
Alapanyagtól a vásárlóig: így áll a fenntarthatósághoz a piacvezető kiskerlánc
A Lidl Magyarország a környezettudatosság mellett érvel.
- Vas Kata Blanka 11. lett a terepkerékpáros világbajnokságon
- Iskolai migránskvóta bevezetését javasolják Németországban
- Örökre eltűnhet az útlevél életünkből
- Alpesisí vk - Svájci siker a vb előtti utolsó versenyen
- Elütött egy embert a metró, nem közlekdik az M2-es
- Tiltakozó akciókra készülnek az orvosok
Digital Transformation 2023
Sustainable Tech 2023
Biztosítás 2023


