Az alábbiakban Civin János, a Humet elnöke levelét tesszük közzé, változtatás nélkül.
A Portfólió előtt nem látszik kristálytisztán... ennélfogva mások sem láthatnak tisztábban. Kötelességemnek érzem egészen világosan és ismételten összefoglalni, szerintem miért érdemes befektetni a HUMET-be.
Ha a HUMET képes lenne élni azokkal a lehetőségekkel, amik a világ piacán már nyitva állnak előtte, a következő mérleget (eredmény kimutatást) produkálhatja:

Magyarázatok:
(1) Fél ezrelékes részesedés azt jelenti, hogy a Humifulvát® egy a kétezer hatóanyag közül. Ez egy alaposan alábecsült adat, ugyanis hatóanyag a lecitin, a C-Vitamin, az egyes nyomelemek stb., ebből most sincs kétezer (0,05 %-os részesedés) a piacon, talán 500 ha van (0,2%-os részesedés), és a Humifulvát új termék (azaz nincs kizárva 1 %-os részesedés)
(2) A polcár a fogyasztói ár. Ha ez 10 USD, vagy EURO, akkor a HUMET átadási, nagykereskedelmi ára 4 USD, vagy EURO. Ez nem magas, viszont még így is jelentős fedezetet ad a jelenlegi és a nyilván növekedő költségekre. A HUMET® új és "clinical proved" termék, a polcár emiatt elérheti a 25 USD-t, vagy EURO-t is.
Világosan látszik, hogy érdemes a HUMET-et átlendíteni a holtponton, mert így 75-80 forintot ér egy részvény és ez az ár nyilván romlik, ha felszámolás alá kerül a cég. Ha a cég működik, a jelenlegi kapacitásokkal elérhető (a) egy 100 milliós hitelfelvétel, finanszírozandó a költségnövekedés cash-flow-ját (készletek növelése) és (b) egy 636 forintos fundamentális alapokon álló árfolyam.
A leátlagolás nem cél, hanem egy hasznos mellékterméke a HUMET-be való befektetésnek. Tiszta már?
Bárkinek járhat ingyen 8-11 millió forint, ha nyugdíjba megy: egyszerű igényelni!
A magyarok körében évről-évre nagyobb népszerűségnek örvendenek a nyugdíjmegtakarítási lehetőségek, ezen belül is különösen a nyugdíjbiztosítás. Mivel évtizedekre előre tekintve az állami nyugdíj értékére, de még biztosítottságra sincsen garancia, úgy tűnik ez időskori megélhetésük biztosításának egy tudatos módja. De mennyi pénzhez is juthatunk egy nyugdíjbiztosítással 65 éves korunkban és hogyan védhetjük ki egy ilyen megtakarítással pénzünk elértéktelenedését? Minderre választ kaphatsz ebben a cikkben, illetve a Pénzcentrum nyugdíj megtakarítás kalkulátorában is. (x)
Az ügylet kockázata annyi, amennyit a cégbe befektetnek a kisrészvényesei, ugyanis amivel eddig beszálltak már csak igen alacsony áron (komoly veszteséggel) értékesíthetik. Tekintettel arra, hogy az átlagos beszállás kb.: 600 forintra tehető, a mostani 88 forintos árfolyamon beszállva az eddigi rizikó egy hetedét reszkírozza az alaptőke-emelésben részt vevő részvényes, viszont részvényenként kereshet 300 forintot. Íme a példa számszaki levezetése:
Példa (a)

Példa (b), ha a befektető tovább számolna:

A Portfólió őszinte híve:
Civin János
-
Változó karácsonyi kosár: spórolnak a magyarok, de a menüre nem sajnálják
Egy kutatás szerint továbbra is kiemelt fontosságú az ünnep, de sokan szűkebb kerettel gazdálkodnak, visszafogják az ajándékköltést, és a megfizethető meglepetések felé fordulnak.
-
Évente tízmilliárdokat lopnak el a csalók hazai bankszámlákról – Kiderült, ki a legkönnyebb célpont
Becslések szerint 2,6 millió magyar változtatott online vásárlási szokásain, miután átverték vagy csalás célpontja lett, 40%-uk emiatt kevesebbet vásárol a neten.
-
Állatorvosi rendelőből skálázható kkv – így épült fel a Petlegio tőkevonzó modellje
Nándorfi Zoltánt, a Petlegio vezetőjét és Bánfi Zoltánt, az MKIK Tőkealap-kezelő vezérigazgatóját kérdeztük.
-
Zsalutrend: számít a felhasznát anyagokba épített energia (x)
Fókuszban a karbonsemlegességhez hozzájáruló, csekély ökológiai lábnyommal rendelkező és igazolt adatokkal kínált építőanyagok. Ezek között rendhagyó egy 25 éves zsaluinnováció a Mevától.
-
Önálló digitális transzformációs terület a Rossmann-nál (x)
Dedikált csapattal indult el a digitális transzformáció a Rossmann Magyarországnál, az új, önálló területet Fürjes Ádám, a vállalat eddigi webshopvezetője irányítja.
-
A vásárlói élmény és az értékteremtés kéz a kézben jár az Ecofamily üzleteiben (x)
Az elmúlt években látványosan átalakultak a fogyasztói igények: a vásárlók ma már nem csupán termékeket keresnek, hanem olyan márkákat és üzleteket, amelyekkel azonosulni tudnak és amelyek valódi értéket képviselnek.







