A privatizáció előtt álló állami vagyon egyik legfontosabb elemét, a Mahartot részekben kívánja eladni az ÁPV Rt. Az Erste tanulmányára hivatkozó előterjesztés szerint 50%-kal magasabb ár érhető így el - írja a Népszabadság.
Az ÁPV Rt igazgatóságának döntésére váró előterjesztés szerint első lépcsőben az erősen veszteséges Mahard Dunacargot adnák el lehetőleg szakmai befektetőnek. A folyami árufuvarozással foglalkozó cég ugyanis rontja Mahart privatizációjának esélyeit. A cég gyakorlatilag értéktelen. A Dunacargo legesélyesebb vevője a Mahart-Plimsoll páros.
Szintén az első körben kerülne sor más leánycégek eladására.
A második körben kerülhet sor a cég legértékesebb vagyontárgyának, a Csepeli Szabadkikötő eladására. A 110 hektáros ingatlan preferált vevője szakmai befektető. A Csepeli Szabadkikötővel párhuzamosan eladásra kerülhetnek az egyéb ingatlanok is.
-
Húsz évre bebiztosították magukat: így juthat fix áron zöldáramhoz ez az ipari óriásvállalat
Tóth Zoltánt, az E.ON EIS (Energy Infrastructure Solutions) megoldásértékesítési osztályvezetőjét kérdeztük.
-
Gesztenye-feldolgozó, pizzéria, repülőgyár, fémipari vállalat - négy cég, négy iparág és azonos kihívások (x)
Az E.ON sikeres hazai kkv-kal közös együttműködésben mutatja be, hogyan tud segíteni egy energiaszolgáltató a cégek versenyképességében.








