A privatizáció előtt álló állami vagyon egyik legfontosabb elemét, a Mahartot részekben kívánja eladni az ÁPV Rt. Az Erste tanulmányára hivatkozó előterjesztés szerint 50%-kal magasabb ár érhető így el - írja a Népszabadság.
Az ÁPV Rt igazgatóságának döntésére váró előterjesztés szerint első lépcsőben az erősen veszteséges Mahard Dunacargot adnák el lehetőleg szakmai befektetőnek. A folyami árufuvarozással foglalkozó cég ugyanis rontja Mahart privatizációjának esélyeit. A cég gyakorlatilag értéktelen. A Dunacargo legesélyesebb vevője a Mahart-Plimsoll páros.
Szintén az első körben kerülne sor más leánycégek eladására.
A második körben kerülhet sor a cég legértékesebb vagyontárgyának, a Csepeli Szabadkikötő eladására. A 110 hektáros ingatlan preferált vevője szakmai befektető. A Csepeli Szabadkikötővel párhuzamosan eladásra kerülhetnek az egyéb ingatlanok is.
"Gyakori tévhit, hogy fenntarthatóan élni drága. (...) Pedig a fenntarthatóság sokkal gazdaságosabb" - Hegedűs Kristóf.
Egy fiatal közgazdász házaspár miért dönt úgy, hogy a budapesti életet hátrahagyva a Mátrába költözik, és megment egy 3,2 hektáros, kivágásra ítélt gyümölcsöskertet?
A környezettudatos, fenntartható életmód kialakítása mindannyiunk közös érdeke.
Anita a kislányának keresett használt télikabátot az online piacon, de a hatalmas kínálat ellenére sem találta meg, amit keresett. Így született meg a Ruhacsúszda ötlete.
-
Berobbant a grillszezon: mutatjuk, mik lesznek az idei újdonságok
Egzotikus ízek is megjelentek a PENNY kínálatában.


