A SkyEurope Airlines számára Pozsony (2002) után Kassa (2003. márc.) és Budapest (2003. nov.) voltak a terjeszkedés újabb állomásai, a társaság alig fél évvel ezelőtt indította első járatait Pozsonyból London és Párizs felé, de az ambiciózus tervek alapján ebben az évben egyre komolyabb szereplővé válhat Európa légitérképén.
Az elmúlt év során a társaság árbevétele 4.4 millió euróról 13.1 millió euróra, alkalmazottainak száma 50 fővel 200 főre nőtt, légiflottáját újabb 3 Embraer 120 és Boeing 737 típusú repülőgéppel bővítette. A SkyEurope tavaly összesen 171 ezer (2002-ben 60 ezer), Budapestről pedig 16 ezer utast szállított.
A növekedési stratégia idén újabb 100 alkalmazottal és négy géppel számol, amely 815 ezer utas szállítását teheti lehetővé.
A szolgáltatások bővítését a magyar utazóközönség hónapokon belül élvezheti: a SkyEurope Airlines március 28-tól hat új járatot indít Budapestről, ezzel a társaság közép-európai bázisairól immár tizennyolc európai nagyváros felé szállít utasokat.
Forrnak az indulatok a diákbérek körül: valóban többet kereshetnek a 25 év alattiak az idősebbeknél?
Valóban többet kereshetnek a 25 év alattiak, mint az idősebb munkavállalók? Szakértő oszlatja el az szja-kedvezmény körüli kételyeket.
Hadtörténeti kuriózum lehet az a 120 darab színes, jó minőségben retusált és digitalizált, publikálás előtt álló felvétel, amely 45 év lappangás után került elő.
Az egyik legígéretesebb hazai technológiai startup által most piacra dobott okos gyűrű lehetővé teszi, hogy egyetlen érintéssel bármilyen infót megosszunk magunkról új ismerősünkkel.
Rekord gyorsasággal fogytak el a jegyek arra 400 fősre tervezett, fiataloknak szóló kapcsolatépítő és önfejlesztő rendezvényre, amelynél a szervezők a közösségi finanszírozás modelljével toboroztak.
Az első hazai közösségi piactéren sikeresen célba ért egy mézes kampány, amelyben a vásárlás mellett egy hartai termelő kaptárait is örökbe lehetett fogadni.
-
De'Longhi Rivelia automata kávégép lenyűgözte a piacot a három International Forum Design Awards (IF) Díj elnyerésével (x)
2024. március 1-jén a De’Longhi, a világszerte elismert vezető háztartási termékeket gyártó vállalat, büszkén mutatta be legújabb innovációját, a Rivelia teljesen automata kávégépet.
- Különleges orosz trófeát ejtett Ukrajna – képek, videó
- Visszalép Vitézy Dávid javára Brenner Koloman
- Szijjártó Péter: a BAT 60 milliárd forintos beruházása 450 új munkahelyet teremt
- Hatnapos munkahét vár a Samsung vezetőire
- Saját választási törvényt fogadott el a boszniai Szerb Köztársaság
- Korrupt boncmestereket kapcsoltak le a rendőrök